Czy trzeba informować urząd skarbowy o przesunięciu terminu płatności zaliczek podatkowych
Od 1 czerwca 2020 r. obowiązuje rozporządzenie, które wprowadza kolejne przedłużenie terminów przekazania zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych przez płatników tego podatku, czyli pracodawców i zleceniobiorców. Sprawdź, którzy płatnicy mogą wpłacać zaliczki podatkowe w nowych terminach i jakie kontrole będzie mógł przeprowadzić urząd skarbowy. »
Dlaczego warto wprowadzić system zarządzania jakością
Na zintegrowanym rynku europejskim jakość została uznana za wartość strategiczną, stanowiącą podstawowy element konkurencji, szczególnie istotny w przypadku złożonych, wymagających dużej wiedzy produktów i usług, o dużej wartości dodanej. Świadczenie usług stomatologicznych jest świadczeniem usług o szczególnym znaczeniu. Dlatego zarówno z punktu widzenia klienta, jak i poziomu gabinetu stomatologicznego celowe jest wprowadzanie systemów badania i poprawy jakości usług świadczonych przez lekarzy dentystów. Do budowy i rozwoju jakości wykorzystuje się m.in. międzynarodowe standardy, np. system zarządzania jakością wg norm ISO oraz inne, techniczne specyfikacje branżowe. »
Jak krok po kroku założyć własny gabinet lekarski
Założenie gabinetu lekarskiego wiąże się ze spełnieniem wielu wymagań. Poza posiadaniem prawa wykonywania zawodu lekarza i dysponowaniem odpowiednim pomieszczeniem będziesz musiał się zarejestrować jako przedsiębiorca w CEiIDG, a także jako podmiot wykonujący działalność leczniczą w RPWDL. Sprawdź, jak krok po kroku otworzyć swój własny gabinet. »
Jak prowadzić dokumentację medyczną teleporad
Wraz z wprowadzeniem stanu epidemii Ministerstwo Zdrowia opracowało specjalne przepisy i udostępniło narzędzia do realizacji teleporad. Rozwiązanie to ma na celu zapewnić jak najszerszą dostępność do świadczeń, przy jednoczesnym ograniczaniu rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2. Oto szczegóły. »
Jak wprowadzić i wykorzystywać programy lojalnościowe w gabinecie stomatologicznym
Ponad 50% firm w Polsce sięga po rozwiązania, które mają zapewnić lojalność klienta, a przykładem takich rozwiązań może być wprowadzenie programów lojalnościowych. Korzysta z nich od 50 do nawet 80% Polaków, a trend wzrostowy utrzymuje się już od wielu lat. Zbudowanie dobrego programu lojalnościowego dla firm czy też dla klientów indywidualnych to ogromne wyzwanie. »
Jak wyjaśnić pacjentom podniesienie cen usług i i uniknąć hejtu
Środki bezpieczeństwa i stosowanie procedur związanych z koronawirusem to codzienność wszystkich lekarzy. Stosowanie się do wszystkich wymogów to nie tylko rosnące koszty środków ochrony osobistej czy do dezynfekcji, ale i utrata dochodów, która wynika z ograniczonej liczby pacjentów, problemów z utylizacją itp. Pacjenci odczuwają te wydatki w podniesionych kosztach usług stomatologicznych, tzw. opłacie covidowej. Jednak bez podniesienia cen usług wiele gabinetów ma problemy finansowe. »
Jakie informacje o pacjentach możesz przekazywać podczas epidemii koronawirusa
Dane osobowe umożliwiające identyfikację danej osoby nie powinny trafić do wiadomości publicznej ze względu na ochronę tej osoby. Sprawdź, jak postępować zgodnie z RODO w dobie pandemii, aby nie naruszyć ważnych zasad ochrony danych osobowych. »