Obowiązek składania rocznego sprawozdania finansowego
Proszę o informację, czy SP ZOZ składa sprawozdania finansowe, tj. bilans, rachunek zysków i strat oraz informację roczną do Krajowej Administracji Skarbowej, czy do KRS i w jakim terminie. Czy do 31 marca 2024 r., czy w terminie 10 dni od zatwierdzenia sprawozdania przez organ założycielski? »
Jak zmniejszyć obciążenie administracyjne
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak zmniejszyć obciążenie administracyjne personelu medycznego i zapobiec wypaleniu zawodowemu? Omawiamy efektywne strategie zarządzania dokumentacją, które nie tylko odciążą Twoich pracowników, ale także znacząco poprawią płynność pracy w placówkach medycznych. Odkryj innowacyjne metody, które rewolucjonizują codzienne obowiązki i pozwolą ci skupić się na tym, co najważniejsze – opiece nad pacjentem. »
W jaki sposób radzić sobie z nieodwołanymi wizytami w gabinecie stomatologicznym?
Nieodwołane wizyty, które są dość powszechnym zjawiskiem, w znacznym stopniu odbijają się nie tylko na samej logistyce w gabinecie weterynaryjnym. Za każdym razem jest to odczuwalna strata przychodów dla gabinetu weterynaryjnego. Jak radzić sobie z niefrasobliwymi klientami? Jakie działania wdrożyć, by ograniczyć negatywny wpływ tego zjawiska? »
Webinar sposobem na promocję gabinetu stomatologicznego
Siła webinarów polega na tym, że w jednym czasie, w jednym miejscu spotykają się osoby zainteresowane danym tematem. Na bezpłatne webinary często są prowadzone zapisy, a więc osoba prowadząca zyskuje bazę subskrybentów konkretnie zainteresowanych danym tematem, co jest bardzo cennym zasobem każdej marki – również dentystycznej. »
Dlaczego warto prowadzić blog gabinetu stomatologicznego?
Sukces prywatnego gabinetu zależy od tego, jak chętnie klienci będą umawiać się w nim wizyty. Warto w tym miejscu zastanowić się, skąd klienci dowiadują się o istnieniu gabinetu i w jaki sposób szukają lekarza. Jeżeli zrozumiemy mechanizmy rządzące widocznością online, możemy pracować nad takim zaprezentowaniem swoich usług, aby nakłonić klientów do umówienia wizyty w naszym gabinecie. Jednym z narzędzi pozwalającym przyciągać klientów jest właśnie blog, czyli dziennik internetowy. Należy pamiętać o tym, że aby blogowanie przyniosło odpowiednie efekty, wymaga czasu oraz systematyczności. »
Jakimi zasadami powinien kierować się skuteczny menedżer
Nie ulega wątpliwości, że ludzie to istoty społeczne, które do prawidłowego funkcjonowania potrzebują współistnieć z innymi ludźmi. Sytuacja wzajemnego zajmowania tego samego środowiska sprawia, że w grupie ludzi zawsze pojawiają się pewne zależności. Jedni dominują, inni są ulegli. Ze wszystkimi zachowaniami silnie powiązana jest psychologia, która poprzez liczne badania wskazuje na pewne ogólne schematy postępowania ludzi, które pozwalają przewidzieć ich zachowania. To swoiste wywieranie wpływu na innych powinno znaleźć się w obszarze zainteresowania każdego skutecznie działającego menedżera. »
Jak zoptymalizować koszty funkcjonowania gabinetu w obecnej sytuacji gospodarczej
Rosnąca inflacja, a także problemy ze źródłami ogrzewania wpływają na działalność gabinetów stomatologicznych. Grozi im bowiem zmniejszenie liczby klientów przy jednoczesnym zwiększeniu kosztów finansowania. W tej sytuacji nie pozostaje nic innego, jak zoptymalizować koszty prowadzenia działalności. »
Najdroższe usługi stomatologiczne – jak je promować
Promocja drogich usług stomatologicznych nie jest łatwa, ponieważ w grę wchodzą nie tylko pieniądze, ale i zdrowie. Pozwala jednak osiągnąć dobre zyski ze sprzedaży. Promocja drogich usług, które klient może nabyć jako coś zupełnie dobrowolnego, bardziej przypomina promocję dóbr luksusowych dobrze opakowanych. Tym opakowaniem w przypadku zabiegów stomatologicznych jest zaufanie, jakim klient obdarzy lub nie obdarzy lekarza dentystę. Pamiętać zatem trzeba, że u podstaw takiej promocji zawsze leży dobrze skonstruowana strategia marketingowa i strategia marki, jaką reprezentuje lekarz. »