Webinar sposobem na promocję gabinetu stomatologicznego
Siła webinarów polega na tym, że w jednym czasie, w jednym miejscu spotykają się osoby zainteresowane danym tematem. Na bezpłatne webinary często są prowadzone zapisy, a więc osoba prowadząca zyskuje bazę subskrybentów konkretnie zainteresowanych danym tematem, co jest bardzo cennym zasobem każdej marki – również dentystycznej. »
Dlaczego warto prowadzić blog gabinetu stomatologicznego?
Sukces prywatnego gabinetu zależy od tego, jak chętnie klienci będą umawiać się w nim wizyty. Warto w tym miejscu zastanowić się, skąd klienci dowiadują się o istnieniu gabinetu i w jaki sposób szukają lekarza. Jeżeli zrozumiemy mechanizmy rządzące widocznością online, możemy pracować nad takim zaprezentowaniem swoich usług, aby nakłonić klientów do umówienia wizyty w naszym gabinecie. Jednym z narzędzi pozwalającym przyciągać klientów jest właśnie blog, czyli dziennik internetowy. Należy pamiętać o tym, że aby blogowanie przyniosło odpowiednie efekty, wymaga czasu oraz systematyczności. »
Jakimi zasadami powinien kierować się skuteczny menedżer
Nie ulega wątpliwości, że ludzie to istoty społeczne, które do prawidłowego funkcjonowania potrzebują współistnieć z innymi ludźmi. Sytuacja wzajemnego zajmowania tego samego środowiska sprawia, że w grupie ludzi zawsze pojawiają się pewne zależności. Jedni dominują, inni są ulegli. Ze wszystkimi zachowaniami silnie powiązana jest psychologia, która poprzez liczne badania wskazuje na pewne ogólne schematy postępowania ludzi, które pozwalają przewidzieć ich zachowania. To swoiste wywieranie wpływu na innych powinno znaleźć się w obszarze zainteresowania każdego skutecznie działającego menedżera. »
Jak zoptymalizować koszty funkcjonowania gabinetu w obecnej sytuacji gospodarczej
Rosnąca inflacja, a także problemy ze źródłami ogrzewania wpływają na działalność gabinetów stomatologicznych. Grozi im bowiem zmniejszenie liczby klientów przy jednoczesnym zwiększeniu kosztów finansowania. W tej sytuacji nie pozostaje nic innego, jak zoptymalizować koszty prowadzenia działalności. »
Najdroższe usługi stomatologiczne – jak je promować
Promocja drogich usług stomatologicznych nie jest łatwa, ponieważ w grę wchodzą nie tylko pieniądze, ale i zdrowie. Pozwala jednak osiągnąć dobre zyski ze sprzedaży. Promocja drogich usług, które klient może nabyć jako coś zupełnie dobrowolnego, bardziej przypomina promocję dóbr luksusowych dobrze opakowanych. Tym opakowaniem w przypadku zabiegów stomatologicznych jest zaufanie, jakim klient obdarzy lub nie obdarzy lekarza dentystę. Pamiętać zatem trzeba, że u podstaw takiej promocji zawsze leży dobrze skonstruowana strategia marketingowa i strategia marki, jaką reprezentuje lekarz. »
Promocja gabinetu stomatologicznego – dlaczego warto korzystać z pomocy influencerów
Sposobów na wypromowanie marki jest dziś mnóstwo i ciągle ich przybywa. Co chwila pojawiają się nowe trendy. Jednym z nich, który cieszy się coraz większą popularnością, jest influencer marketing oparty na współpracy z influencerami. Kim są i jak mogą pomóc w promowaniu gabinetu stomatologicznego? »
Jak przygotować analizę ryzyka zgodnie z wytycznymi ENISA
Analiza ryzyka jest kluczem do dokonania prawidłowego wyboru odpowiednich technicznych i organizacyjnych zabezpieczeń ochrony danych. Dlatego unijna agencja zajmująca się cyberbezpieczeństwem (dalej: ENISA) wydała poradnik dotyczący standardów zarządzania ryzykiem. Poznaj szczegóły. »