Dentysta pyta - prawnik odpowiada

Zobacz wszystkie dokumenty z działu Dentysta pyta - prawnik odpowiada »

Finanse, zarządzanie, marketing

Zobacz wszystkie dokumenty z działu Finanse, zarządzanie, marketing »

Nowości w przepisach

Zobacz wszystkie dokumenty z działu Nowości w przepisach »

Akademia lekarza dentysty - studium przypadków

Jak krok po kroku właściwie przeprowadzić leczenie endodontyczne

Leczenie endodontyczne jest procedurą pozwalającą na zachowanie martwego zęba w jamie ustnej. Przeprowadzone prawidłowo minimalizuje ryzyko powikłań biologicznych, takich jak przewlekłe lub ostre stany zapalne tkanek okołowierzchołkowych. Stosowanie odpowiednich protokołów oraz narzędzi znacząco zwiększa efektywność pracy, jednocześnie skracając czas zabiegu.

Jak sprawnie przeprowadzić ekstrakcję zęba ósmego zatrzymanego

Dziś wykonamy zabieg usunięcia zęba ósmego zatrzymanego, niewidocznego spod dziąsła. Zabieg ten można wykonać bardzo sprawnie i atraumatycznie dla pacjenta. Pacjentka zgłosiła się do ekstrakcji zęba ósmego, z powodów wskazań ortodontycznych.

Jaka może być rola fizjoterapeuty w problemach stomatologicznych

Pacjent zgłaszający się do stomatologa, fizjoterapeuty czy osteopaty na wizytę ma najczęściej jeden powód – pozbyć się uciążliwych dolegliwości. Przyczyna dolegliwości może znajdować się lokalnie, regionalnie bądź być sumą zaburzeń zachodzących w ciele pacjenta. Zadaniem osoby, do której zgłosił się pacjent, jest zidentyfikowanie przyczyny i zmniejszenie jej wpływu na funkcjonowanie pacjenta.

Zobacz wszystkie dokumenty z działu Akademia lekarza dentysty - studium przypadków »