Czy placówka medyczna może zerwać kontrakt z NFZ
Placówka medyczna, która nie chce albo nie może realizować umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych zawieranej z NFZ, może tę współpracę zakończyć. Jest to ogólna zasada. Dowiedz się, jakim ograniczeniom oraz obwarowaniom ustawowym i umownym podlega taka współpraca. »
Jaka umowa na czas zastępstwa pracownika
Dłuższa nieobecność pracownika placówki medycznej może powodować trudności natury organizacyjnej. Nie w każdym bowiem przypadku istnieje możliwość rozdzielenia pracy nieobecnego pracownika na pozostałą część personelu. Sprawdź, czy umowa na czas określony zawierana w celu zastępstwa na czas usprawiedliwionej nieobecności nieobecnego pracownika to dobre rozwiązanie. »
Jak stworzyć wydajny zespół projektowy
Wydajne, dobrze zorganizowane zespoły projektowe odgrywają ważną rolę w sukcesach współczesnych organizacji. Ponieważ technologie cyfrowe zmieniają środowisko pracy, budowanie wydajnych zespołów ma coraz większe znaczenie również dla placówek medycznych. Dowiedz się, jak je tworzyć i rozwijać ich efektywność. »
Jak stworzyć wydajny zespół projektowy
Wydajne, dobrze zorganizowane zespoły projektowe odgrywają ważną rolę w sukcesach współczesnych organizacji. Ponieważ technologie cyfrowe zmieniają środowisko pracy, budowanie wydajnych zespołów ma coraz większe znaczenie również dla placówek medycznych. Dowiedz się, jak je tworzyć i rozwijać ich efektywność. »
Pozyskanie nowego klienta 5 razy droższe niż maksymalizacja zysków ze stałego klienta
Zdobywanie nowych klientów jest drogie oraz stosunkowo trudne. Wymaga pewnego wysiłku. Na podstawie wielu badań określono, że pozyskanie nowego klienta jest średnio 5 razy droższe niż maksymalizowanie zysków z klienta, którego już pozyskaliśmy. Dodatkowo konkurencja nie śpi, a ludzie szybko się nudzą. Ponadto żyjemy w czasach natychmiastowych odpowiedzi na nurtujące pytania i dostępności usług. Dlatego utrzymanie klienta, który raz, a nawet trzy razy, do nas przyszedł, nie jest proste. »
Jakie są nowoczesne metody zarządzania gabinetem stomatologicznym
Sprawne i skuteczne zarządzanie firmą to wyzwanie dla każdego przedsiębiorcy. Na efektywne zarządzanie gabinetem składa się wiele elementów. Chodzi tu o ustalenie norm i procedur, zarządzanie zasobami ludzkimi, a także koordynowanie prac i wyznaczanie nowych celów, które pozwalają się rozwijać i przynosić wymierne zyski. Nowoczesna technika w znaczący sposób ułatwia pracę lekarzy, szczególnie tych pracujących w różnych placówkach. »
Zarządzanie personelem jest niezbędne do kształtowania wizerunku gabinetu stomatologicznego
Pracownicy są podstawowym, o ile nie najważniejszym zasobem każdego przedsiębiorstwa. Szczególnie dotyczy to placówek usługowych, a w tym oczywiście gabinetów stomatologicznych. Od kwalifikacji i zaangażowania personelu zależy jakość świadczonych usług, a tym samym poziom satysfakcji pacjentów. Dlatego tak ważne jest zarządzanie personelem, które może wpływać na kształtowanie wizerunku gabinetu. »
Polski Ład a podatek i składka zdrowotna w pytaniach i odpowiedziach
Komisja senacka pracuje nad Polskim Ładem i zajmuje się uwagami zgłoszonymi przez wiele instytucji i organizacji (stan na dzień pisania artykułu). Rzecznik Praw Obywatelskich apeluje o przesunięcie o rok wejścia w życie Polskiego Ładu. Tymczasem wciąż pojawiają się pytania dotyczące Polskiego Ładu. »
W jaki sposób należy obliczać wynagrodzenie za nadgodziny
Wynagrodzenie z tytułu wykonywanej pracy nadliczbowej ustala się na podstawie składników wynagrodzenia należnego pracownikowi w miesiącu, w którym dokonuje się wypłaty wynagrodzenia za nadgodziny. Jak obliczyć wysokość dodatku z tytułu przekroczenia normy średniotygodniowej? »
Agent kontra broker – kto pomoże w przypadku likwidacji szkody
W ramach zawierania umów korzystamy z pomocy lub usług brokera czy też agenta ubezpieczeniowego. Często te dwie profesje są ze sobą mylone lub uznaje się, że zakres ich uprawnień czy kompetencji jest taki sam – co nie jest zgodne z prawdą. Działalność agenta i brokera ubezpieczeniowego polega na pośredniczeniu przy zawieraniu umów ubezpieczeniowych. »
- « pierwsza
- «
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- »
- ostatnia »