Promocja gabinetu stomatologicznego – dlaczego warto korzystać z pomocy influencerów
Sposobów na wypromowanie marki jest dziś mnóstwo i ciągle ich przybywa. Co chwila pojawiają się nowe trendy. Jednym z nich, który cieszy się coraz większą popularnością, jest influencer marketing oparty na współpracy z influencerami. Kim są i jak mogą pomóc w promowaniu gabinetu stomatologicznego? »
Jak przygotować analizę ryzyka zgodnie z wytycznymi ENISA
Analiza ryzyka jest kluczem do dokonania prawidłowego wyboru odpowiednich technicznych i organizacyjnych zabezpieczeń ochrony danych. Dlatego unijna agencja zajmująca się cyberbezpieczeństwem (dalej: ENISA) wydała poradnik dotyczący standardów zarządzania ryzykiem. Poznaj szczegóły. »
Czy placówka medyczna może zerwać kontrakt z NFZ
Placówka medyczna, która nie chce albo nie może realizować umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych zawieranej z NFZ, może tę współpracę zakończyć. Jest to ogólna zasada. Dowiedz się, jakim ograniczeniom oraz obwarowaniom ustawowym i umownym podlega taka współpraca. »
Jaka umowa na czas zastępstwa pracownika
Dłuższa nieobecność pracownika placówki medycznej może powodować trudności natury organizacyjnej. Nie w każdym bowiem przypadku istnieje możliwość rozdzielenia pracy nieobecnego pracownika na pozostałą część personelu. Sprawdź, czy umowa na czas określony zawierana w celu zastępstwa na czas usprawiedliwionej nieobecności nieobecnego pracownika to dobre rozwiązanie. »
Jak stworzyć wydajny zespół projektowy
Wydajne, dobrze zorganizowane zespoły projektowe odgrywają ważną rolę w sukcesach współczesnych organizacji. Ponieważ technologie cyfrowe zmieniają środowisko pracy, budowanie wydajnych zespołów ma coraz większe znaczenie również dla placówek medycznych. Dowiedz się, jak je tworzyć i rozwijać ich efektywność. »
Jak stworzyć wydajny zespół projektowy
Wydajne, dobrze zorganizowane zespoły projektowe odgrywają ważną rolę w sukcesach współczesnych organizacji. Ponieważ technologie cyfrowe zmieniają środowisko pracy, budowanie wydajnych zespołów ma coraz większe znaczenie również dla placówek medycznych. Dowiedz się, jak je tworzyć i rozwijać ich efektywność. »
Pozyskanie nowego klienta 5 razy droższe niż maksymalizacja zysków ze stałego klienta
Zdobywanie nowych klientów jest drogie oraz stosunkowo trudne. Wymaga pewnego wysiłku. Na podstawie wielu badań określono, że pozyskanie nowego klienta jest średnio 5 razy droższe niż maksymalizowanie zysków z klienta, którego już pozyskaliśmy. Dodatkowo konkurencja nie śpi, a ludzie szybko się nudzą. Ponadto żyjemy w czasach natychmiastowych odpowiedzi na nurtujące pytania i dostępności usług. Dlatego utrzymanie klienta, który raz, a nawet trzy razy, do nas przyszedł, nie jest proste. »
Jakie są nowoczesne metody zarządzania gabinetem stomatologicznym
Sprawne i skuteczne zarządzanie firmą to wyzwanie dla każdego przedsiębiorcy. Na efektywne zarządzanie gabinetem składa się wiele elementów. Chodzi tu o ustalenie norm i procedur, zarządzanie zasobami ludzkimi, a także koordynowanie prac i wyznaczanie nowych celów, które pozwalają się rozwijać i przynosić wymierne zyski. Nowoczesna technika w znaczący sposób ułatwia pracę lekarzy, szczególnie tych pracujących w różnych placówkach. »
Zarządzanie personelem jest niezbędne do kształtowania wizerunku gabinetu stomatologicznego
Pracownicy są podstawowym, o ile nie najważniejszym zasobem każdego przedsiębiorstwa. Szczególnie dotyczy to placówek usługowych, a w tym oczywiście gabinetów stomatologicznych. Od kwalifikacji i zaangażowania personelu zależy jakość świadczonych usług, a tym samym poziom satysfakcji pacjentów. Dlatego tak ważne jest zarządzanie personelem, które może wpływać na kształtowanie wizerunku gabinetu. »
- « pierwsza
- «
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- »
- ostatnia »