• WSZYSTKIE
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Jak wprowadzić i wykorzystywać programy lojalnościowe w gabinecie stomatologicznym

/appFiles/site_143/images/autor/ytciUMf9OsZEFAX.jpeg

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Dodano: 26 czerwca 2020
Jak wprowadzić i wykorzystywać programy lojalnościowe w gabinecie stomatologicznym

Ponad 50% firm w Polsce sięga po rozwiązania, które mają zapewnić lojalność klienta, a przykładem takich rozwiązań może być wprowadzenie programów lojalnościowych. Korzysta z nich od 50 do nawet 80% Polaków, a trend wzrostowy utrzymuje się już od wielu lat. Zbudowanie dobrego programu lojalnościowego dla firm czy też dla klientów indywidualnych to ogromne wyzwanie.

Pozostało jeszcze 96% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Stomatologia w praktyce"

Sprawdź ofertę »
Korzyści:
  • prawidłowo wypełnisz dokumentację i sprawnie wdrożysz nowe zmiany prawne
  • otrzymasz gotowe narzędzia – wzory dokumentów ze wskazówkami
  • gotowe instrukcje postępowania, procedury
  • filmy szkoleniowe i webinaria z udziałem ekspertów
  • rozwiniesz swoją wiedzę kliniczną.

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła