USP – kluczowe w zarządzaniu placówką stomatologiczną
Mimo szerokiej oferty kursów, szkoleń, a nawet nierzadko bezpłatnego uczestnictwa w konferencjach branżowych dla osób zarządzających placówkami medycznymi, w tym przychodniami stomatologicznymi, wciąż wiele osób nie radzi sobie zupełnie z zarządzaniem relacjami z pacjentem, z szerokim obszarem budowania lojalności, a nawet z panowaniem nad swoimi emocjami i przenoszeniem frustracji na współpracowników i pacjentów. Nawet gdy rozwijamy wiedzę teoretyczną, niekoniecznie jesteśmy skłonni stosować się do przeczytanych czy zasłyszanych zaleceń. »
Ankieta: jaką wagę przywiązujesz do działań związanych z kształtowaniem marki Twojej placówki
Wypełnij ankietę, wybierając odpowiedzi najlepiej charakteryzujące sytuację w Twojej placówce, a zyskasz wskazówki, które pomogą Ci rozwijać działania związane z budowaniem marki i pomiarami jej wartości. »
Jak zmierzyć poziom satysfakcji pacjentów
Dbałość o relacje z pacjentami i ich lojalność jest obecnie bardzo istotna. To już nie rywalizacja cenowa, lecz budowanie długotrwałych relacji, które przekładają się na wyniki finansowe placówki. Jak zatem prowadzić te działania i analizować, czy są skuteczne? »
Jakie elementy zamieścić na WWW placówki
Strona placówki medycznej to wizytówka, która powinna zachęcać do skorzystania z jej usług. Jakie zatem elementy muszą się na niej znajdować, aby było to możliwe? Najważniejszą sprawą jest to, aby nazwa gabinetu była widoczna od razu po otwarciu strony. Zadbaj również o to, aby umieścić jedno zdanie określające, czym zajmuje się gabinet. Dostosuj swoją stronę do poniższych wskazówek, aby była atrakcyjna i prosta w odbiorze. »
Marka placówki medycznej – jak ją zmierzyć
Właściciele centrów medycznych, kadra zarządzająca wciąż postrzegają swoje placówki przez pryzmat oferty usługowej – lekarskiej i diagnostycznej, czyli portfolio, oraz renomy lekarzy. Rzadko dominuje postrzeganie działalności leczniczej przez pryzmat marki placówki. A to właśnie marka (brand) jest tym, co stanowi o sile podmiotu medycznego. Jak o nią dbać? »
Artykuł sponsorowany – pomoże czy zaszkodzi Twojemu gabinetowi
Placówka medyczna może przekazywać informacje o swoich usługach, jednak przekaz nie może mieć cech reklamy. Lekarze prowadzący indywidualne praktyki mają jeszcze więcej ograniczeń, które nakłada Naczelna Izba Lekarska. Sprawdź, jak postąpić w przypadku artykułu sponsorowanego. »
Czy marketing szeptany się opłaca
Działania marketingu szeptanego powinny być prowadzone w sposób etyczny. Nie ma tu miejsca na szkalowanie konkurencji czy przekazywanie kłamliwych informacji. Ale pisanie o firmie w samych superlatywach również wzbudza podejrzenia czujnych internautów. Jak zatem prowadzić działania marketingowe? W ostatnich latach pojęcie marketingu szeptanego stało się bardzo popularne wśród przedsiębiorców i menedżerów. Warto skorzystać z możliwości, które oferuje. »
Dokumentacja w praktyce lekarskiej prowadzonej w formie spółki cywilnej
Pytanie: Prowadzę praktykę zawodową (stomatologiczną) w ramach grupowej praktyki lekarskiej z drugą doktor stomatolog (spółka cywilna). Czy w związku z tym, iż rozliczamy się osobno, możemy prowadzić dokumentację swoich pacjentów niezależnie? »
Pracownik pijący alkohol na terenie zakładu pracy
Pytanie: Jestem właścicielem kliniki. Nasza placówka działa na rynku ponad 30 lat. Od 2 lat zatrudniony jest u mnie lekarz z ponad 20-letnim stażem. Od pewnego czasu personel medyczny informuje mnie o pewnych problemach z tym lekarzem. Czekając w gabinecie na pacjentów, lubi sobie wypić kieliszek wina. Jakie kroki mogę podjąć, mając na uwadze to, że mamy jedynie przypuszczenia, a dowodów na to brak? »
- « pierwsza
- «
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- »
- ostatnia »