Muzyka w gabinecie stomatologicznym – z tantiemami czy bez
Do uszu pacjentów w poczekalni i w gabinecie dochodzą rozmaite dźwięki. Mają pełnić różne funkcje. Relaksować, skrócić czas oczekiwania czy nawet zagłuszyć dźwięki dochodzące z gabinetu. Aby kojarzyły się z przyjemnością, powinny być to melodie uniwersalne dla osób w różnym wieku. »
Jak skutecznie prowadzić negocjacje w gabinecie stomatologicznym
W sytuacjach negocjacyjnych, bez względu na to, jak poważne decyzje są podejmowane i na jakim szczeblu, istotna jest osobowość negocjatorów, ich otwartość na odważne podejmowanie decyzji, czasem – nawet pewien poziom ryzyka, poczucie sprawstwa, wewnątrzsterowność i chęć do podejmowania decyzji, nawet tych trudnych. Jednak poza osobowością jest sfera związana z mentalnością biznesową. Sprawdź, co to dla Ciebie oznacza. »
Jak skutecznie negocjować w praktyce stomatologicznej
Prowadząc praktykę lekarską kierujesz podmiotem gospodarczym, który współpracuje z innymi organizacjami, instytucjami, firmami, dostawcami mediów, wyrobów medycznych, firmą leasingową czy właścicielem nieruchomości. Kierowanie placówką to kierowanie biznesem, a zatem trzeba rozwijać kompetencje biznesowe, na czele z umiejętnościami negocjowania, przydatnymi w codziennej praktyce. »
USP – kluczowe w zarządzaniu placówką stomatologiczną
Mimo szerokiej oferty kursów, szkoleń, a nawet nierzadko bezpłatnego uczestnictwa w konferencjach branżowych dla osób zarządzających placówkami medycznymi, w tym przychodniami stomatologicznymi, wciąż wiele osób nie radzi sobie zupełnie z zarządzaniem relacjami z pacjentem, z szerokim obszarem budowania lojalności, a nawet z panowaniem nad swoimi emocjami i przenoszeniem frustracji na współpracowników i pacjentów. Nawet gdy rozwijamy wiedzę teoretyczną, niekoniecznie jesteśmy skłonni stosować się do przeczytanych czy zasłyszanych zaleceń. »
Ankieta: jaką wagę przywiązujesz do działań związanych z kształtowaniem marki Twojej placówki
Wypełnij ankietę, wybierając odpowiedzi najlepiej charakteryzujące sytuację w Twojej placówce, a zyskasz wskazówki, które pomogą Ci rozwijać działania związane z budowaniem marki i pomiarami jej wartości. »
Jak zmierzyć poziom satysfakcji pacjentów
Dbałość o relacje z pacjentami i ich lojalność jest obecnie bardzo istotna. To już nie rywalizacja cenowa, lecz budowanie długotrwałych relacji, które przekładają się na wyniki finansowe placówki. Jak zatem prowadzić te działania i analizować, czy są skuteczne? »
Jakie elementy zamieścić na WWW placówki
Strona placówki medycznej to wizytówka, która powinna zachęcać do skorzystania z jej usług. Jakie zatem elementy muszą się na niej znajdować, aby było to możliwe? Najważniejszą sprawą jest to, aby nazwa gabinetu była widoczna od razu po otwarciu strony. Zadbaj również o to, aby umieścić jedno zdanie określające, czym zajmuje się gabinet. Dostosuj swoją stronę do poniższych wskazówek, aby była atrakcyjna i prosta w odbiorze. »
Marka placówki medycznej – jak ją zmierzyć
Właściciele centrów medycznych, kadra zarządzająca wciąż postrzegają swoje placówki przez pryzmat oferty usługowej – lekarskiej i diagnostycznej, czyli portfolio, oraz renomy lekarzy. Rzadko dominuje postrzeganie działalności leczniczej przez pryzmat marki placówki. A to właśnie marka (brand) jest tym, co stanowi o sile podmiotu medycznego. Jak o nią dbać? »
Artykuł sponsorowany – pomoże czy zaszkodzi Twojemu gabinetowi
Placówka medyczna może przekazywać informacje o swoich usługach, jednak przekaz nie może mieć cech reklamy. Lekarze prowadzący indywidualne praktyki mają jeszcze więcej ograniczeń, które nakłada Naczelna Izba Lekarska. Sprawdź, jak postąpić w przypadku artykułu sponsorowanego. »
- « pierwsza
- «
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- »
- ostatnia »