• WSZYSTKIE
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Marka placówki medycznej – jak ją zmierzyć

Dodano: 11 lipca 2019

Właściciele centrów medycznych, kadra zarządzająca wciąż postrzegają swoje placówki przez pryzmat oferty usługowej – lekarskiej i diagnostycznej, czyli portfolio, oraz renomy lekarzy. Rzadko dominuje postrzeganie działalności leczniczej przez pryzmat marki placówki. A to właśnie marka (brand) jest tym, co stanowi o sile podmiotu medycznego. Jak o nią dbać?

Pozostało jeszcze 95% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Stomatologia w praktyce"

Sprawdź ofertę »
Korzyści:
  • prawidłowo wypełnisz dokumentację i sprawnie wdrożysz nowe zmiany prawne
  • otrzymasz gotowe narzędzia – wzory dokumentów ze wskazówkami
  • gotowe instrukcje postępowania, procedury
  • filmy szkoleniowe i webinaria z udziałem ekspertów
  • rozwiniesz swoją wiedzę kliniczną.

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła