Czy marketing szeptany się opłaca
Działania marketingu szeptanego powinny być prowadzone w sposób etyczny. Nie ma tu miejsca na szkalowanie konkurencji czy przekazywanie kłamliwych informacji. Ale pisanie o firmie w samych superlatywach również wzbudza podejrzenia czujnych internautów. Jak zatem prowadzić działania marketingowe? W ostatnich latach pojęcie marketingu szeptanego stało się bardzo popularne wśród przedsiębiorców i menedżerów. Warto skorzystać z możliwości, które oferuje. »
Dokumentacja w praktyce lekarskiej prowadzonej w formie spółki cywilnej
Pytanie: Prowadzę praktykę zawodową (stomatologiczną) w ramach grupowej praktyki lekarskiej z drugą doktor stomatolog (spółka cywilna). Czy w związku z tym, iż rozliczamy się osobno, możemy prowadzić dokumentację swoich pacjentów niezależnie? »
Pracownik pijący alkohol na terenie zakładu pracy
Pytanie: Jestem właścicielem kliniki. Nasza placówka działa na rynku ponad 30 lat. Od 2 lat zatrudniony jest u mnie lekarz z ponad 20-letnim stażem. Od pewnego czasu personel medyczny informuje mnie o pewnych problemach z tym lekarzem. Czekając w gabinecie na pacjentów, lubi sobie wypić kieliszek wina. Jakie kroki mogę podjąć, mając na uwadze to, że mamy jedynie przypuszczenia, a dowodów na to brak? »
Jak zmniejszyć ryzyko pożaru w gabinecie i uniknąć kar związanych z kontrolą
Przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych to bardzo ważna kwestia, na którą powinien zwrócić uwagę podmiot prowadzący gabinet stomatologiczny. Powinien tego dokonać zwłaszcza w przypadku starych budynków, ponieważ poziom ich dostosowania do obowiązujących wymogów może być niewystarczający, choćby ze względu na fakt, że zaniedbano sprawdzenie obowiązujących przepisów. »
Stomatolodzy edukują i współpracują lokalnie – o dołączaniu do kampanii edukacyjnych i działaniach CSR w stomatologii
Kliniki stomatologiczne, szczególnie placówki niepubliczne, niekoniecznie otwierają się na działania w środowisku lokalnym, wyjście z inicjatywą do mieszkańców miasteczka czy dzielnicy. Warto to zmienić. »
Dentystę w sądzie może reprezentować pełnomocnik
Spory sądowe są nieodłącznym elementem prowadzenia działalności gospodarczej i dotyczy to nie tylko dentystów prowadzących samodzielny gabinet, ale tym bardziej większych klinik. Stomatolog, który nie chce samodzielnie występować przed sądem, może ustanowić pełnomocnika. Wbrew powszechnej opinii nie musi być nim radca prawny lub adwokat, choć kategorie osób, które mogą zastępować takiego przedsiębiorcę przed sądem, są ściśle limitowane. »
Spójrz na swój gabinet okiem pacjenta
W ciągu ostatnich lat rozwinęła się świadomość marketingowa kadry managerskiej placówek medycznych, a także samych lekarzy. Udział w szkoleniach i licznych konferencjach oraz duży wybór literatury, prasy i serwisów branżowych online ma największy wpływ na rozwój wiedzy. Nie oznacza to jednak, że osoby prowadzące gabinety potrafią spojrzeć od strony pacjenta na swój gabinet. A to duży błąd. »
W jaki sposób lekarz dentysta powinien pracować nad wizerunkiem eksperta
Bez względu na to, czy prowadzimy praktykę stomatologiczną od wielu lat, czy niedawno debiutowaliśmy w branży, to renoma lekarza jest kluczem przy wyborze usług przez pacjentów. Bardziej niż cennik, a czasem także – niż lokalizacja. Do cenionego specjalisty warto bowiem poczekać na wizytę (jeśli nie jest to nagły przypadek) i dojechać kilka (czy nawet kilkanaście) kilometrów. Tylko jak zweryfikować renomę stomatologa, gdy dotąd nie skorzystało się z jego usług? »
- « pierwsza
- «
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- »
- ostatnia »