Sprawdź, jak sfinansować działalność własnej praktyki
Zarówno rozpoczęcie prowadzenia działalności gospodarczej, jak i jej rozwój wymagają odpowiedniego zastrzyku gotówki. Na każdym etapie rozwoju niezbędny jest inny rodzaj wkładu i jego postać. Na co zwrócić uwagę, poszukując źródeł finansowania? »
Czy pracownik rejestracji może być obecny w czasie udzielania świadczeń zdrowotnych
Zwykle pracownicy rejestracji poruszają się swobodnie po całej placówce medycznej, podobnie jak inne osoby w niej zatrudnione. Często wchodzą także do gabinetów lekarskich, gdy są tam udzielane świadczenia. Czy wolno im to robić? Czy nie naruszają przy tym praw pacjenta? »
Rękojmia za wady usługi stomatologicznej jest podstawą do reklamacji
Usługi świadczone przez lekarza dentystę nie podlegają pod ustawę konsumencką. Nie zwalnia Cię to jednak z odpowiedzialności za wykonane leczenie, którą ponosisz na zasadach opisanych w Kodeksie cywilnym. Sprawdź, czego może żądać od Ciebie pacjent. »
Hejt o lekarzu w Internecie – czy może być powodem naruszenia RODO
Zjawisko „hejtu w Internecie” stało się w dzisiejszych czasach niestety bardzo rozpowszechnione. Grupą zawodową szczególnie narażoną na tego typu działalność są lekarze. Jakie istnieją środki do walki z hejtem i czy ustawa o ochronie danych osobowych może być w tej kwestii pomocna? »
Jak budować w sieci swoją markę lekarza specjalisty, gdy preferencje użytkowników Internetu tak szybko się zmieniają
W ostatnich latach przywykliśmy jako internauci do tego, że media społecznościowe są obowiązkowe dla każdego, kto chce wypromować siebie i swoją działalność usługową. Z każdym rokiem struktura użytkowników tych kanałów komunikacji zmienia się w kierunku osób starszych, kosztem osób młodych. To dla 20-latków i osób młodszych najbardziej popularne social media przestają być kluczowe, na czele z Facebookiem. »
Jak dbać o swój wizerunek w mediach społecznościowych
Dokonując wyboru działań online pamiętaj o ich spójności, dopasowaniu języka do odbiorców i konsekwencji działań, unikając chaosu informacyjnego, banalności czy epatowania atrakcjami życia prywatnego. Znajdź odpowiedź na pytanie, co chcesz konkretnie osiągnąć, prowadząc działania socialowe i co najlepiej temu służy. I nie bój się pomocy ekspertów z zewnątrz – kierunkowanie działań i wypracowanie wytycznych do ich prowadzenia mogą okazać się bezcenne. »
Muzyka w gabinecie stomatologicznym – z tantiemami czy bez
Do uszu pacjentów w poczekalni i w gabinecie dochodzą rozmaite dźwięki. Mają pełnić różne funkcje. Relaksować, skrócić czas oczekiwania czy nawet zagłuszyć dźwięki dochodzące z gabinetu. Aby kojarzyły się z przyjemnością, powinny być to melodie uniwersalne dla osób w różnym wieku. »
Jak skutecznie prowadzić negocjacje w gabinecie stomatologicznym
W sytuacjach negocjacyjnych, bez względu na to, jak poważne decyzje są podejmowane i na jakim szczeblu, istotna jest osobowość negocjatorów, ich otwartość na odważne podejmowanie decyzji, czasem – nawet pewien poziom ryzyka, poczucie sprawstwa, wewnątrzsterowność i chęć do podejmowania decyzji, nawet tych trudnych. Jednak poza osobowością jest sfera związana z mentalnością biznesową. Sprawdź, co to dla Ciebie oznacza. »
Jak skutecznie negocjować w praktyce stomatologicznej
Prowadząc praktykę lekarską kierujesz podmiotem gospodarczym, który współpracuje z innymi organizacjami, instytucjami, firmami, dostawcami mediów, wyrobów medycznych, firmą leasingową czy właścicielem nieruchomości. Kierowanie placówką to kierowanie biznesem, a zatem trzeba rozwijać kompetencje biznesowe, na czele z umiejętnościami negocjowania, przydatnymi w codziennej praktyce. »
- « pierwsza
- «
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- »
- ostatnia »