• WSZYSTKIE
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Jak budować w sieci swoją markę lekarza specjalisty, gdy preferencje użytkowników Internetu tak szybko się zmieniają

/appFiles/site_143/images/autor/BOrJoRtQWnScvmz.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 7 stycznia 2020
Jak budować w sieci swoją markę lekarza specjalisty, gdy preferencje użytkowników Internetu tak szybko się zmieniają

W ostatnich latach przywykliśmy jako internauci do tego, że media społecznościowe są obowiązkowe dla każdego, kto chce wypromować siebie i swoją działalność usługową. Z każdym rokiem struktura użytkowników tych kanałów komunikacji zmienia się w kierunku osób starszych, kosztem osób młodych. To dla 20-latków i osób młodszych najbardziej popularne social media przestają być kluczowe, na czele z Facebookiem.

Pozostało jeszcze 95 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Aktualny numer nie jest dostępny w ramach twojej prenumeraty

Przejdź do Mojej Strefy i sprawdź swoje wydania

Moja strefa »

Chcesz mieć dostęp do tego wydania?

Poznaj ofertę – kliknij w poniższy guzik lub zadzwoń 22 518 29 29

Poznaj ofertę »
wiper-pixel