• WSZYSTKIE
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Jak budować w sieci swoją markę lekarza specjalisty, gdy preferencje użytkowników Internetu tak szybko się zmieniają

/appFiles/site_143/images/autor/GdPCYDAI4Qv3k6z.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 7 stycznia 2020
Jak budować w sieci swoją markę lekarza specjalisty, gdy preferencje użytkowników Internetu tak szybko się zmieniają

W ostatnich latach przywykliśmy jako internauci do tego, że media społecznościowe są obowiązkowe dla każdego, kto chce wypromować siebie i swoją działalność usługową. Z każdym rokiem struktura użytkowników tych kanałów komunikacji zmienia się w kierunku osób starszych, kosztem osób młodych. To dla 20-latków i osób młodszych najbardziej popularne social media przestają być kluczowe, na czele z Facebookiem.

Pozostało jeszcze 95% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Stomatologia w praktyce"

Sprawdź ofertę »
Korzyści:
  • prawidłowo wypełnisz dokumentację i sprawnie wdrożysz nowe zmiany prawne
  • otrzymasz gotowe narzędzia – wzory dokumentów ze wskazówkami
  • gotowe instrukcje postępowania, procedury
  • filmy szkoleniowe i webinaria z udziałem ekspertów
  • rozwiniesz swoją wiedzę kliniczną.

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła