Jak bronić dobre imię gabinetu i lekarza przed pomówieniami ze strony niezadowolonych pacjentów
W skrajnych przypadkach naruszenie dobra osobistego może skutkować nie tylko poczuciem krzywdy osoby dotkniętej pomówieniem, lecz także wymiernymi szkodami majątkowymi. Odpowiednio rozpowszechniona informacja, godząca w dobre imię lekarza, może doprowadzić do gwałtownej utraty zaufania wśród jego pacjentów, a co za tym idzie – do spadku jego dochodów. Sprawdź, czego możesz żądać, zanim wstąpisz na drogę sądową. »
Jak skutecznie zarządzać pracownikami kliniki przy wykorzystaniu wartości
Zarządzanie przez wartości polega na tym, że na podstawie misji i zasadniczych wartości firmy tworzymy wizję i strategię działania oraz kształtujemy kulturę organizacyjną przedsiębiorstwa. Pamiętajmy, że wartości mają sens tylko wtedy, gdy są widoczne w codziennym zachowaniu pracowników firmy. Warto więc dowiedzieć się, jak zarządzać pracownikami, żeby podzielali zasadnicze wartości firmy. »
Jak uzyskać certyfikat potwierdzający posiadane umiejętności zawodowe – praktyczna instrukcja
Nowelizacja ustawy o zawodach lekarza i lekarza dentysty uregulowała kwestie uzyskiwania certyfikatów potwierdzających posiadane umiejętności zawodowe. Taki certyfikat mają przyznawać towarzystwa naukowe o ogólnopolskim zasięgu i kilkuletnim stażu, a także państwowe instytuty badawcze, które uczestniczą w systemie ochrony zdrowia. Sprawdź, jak uzyskać taki certyfikat. »
Jakie informacje powinien zawierać paragon wystawiany przez lekarza dentystę
W wielu gabinetach stomatologicznych nie uszczegóławia rodzaju usługi na wystawianych paragonach i wpisuje się na paragonie np. „usługa stomatologiczna”. Niektóre urzędy skarbowe wymagają uszczegółowienia na paragonach informacji na temat konkretnej usługi. Czy jest to zgodne z prawem? »
Na jakich zasadach odtwarzać muzykę w placówce
Z tytułu odtwarzania muzyki w placówce medycznej powinieneś uiszczać opłaty nieraz kilku organizacjom, w tym organizacji STOART. Łącznie opłaty te – w zależności od wielu czynników, takich jak np. wielkość placówki – wynoszą kilkaset złotych miesięcznie. »
Rodzinna klinika stomatologiczna – poznaj zalety oraz zagrożenia
Rodzinny biznes przestał być już utożsamiany z małym, przynoszącym niewielki zysk interesem. Zaangażowanie rodzin oparte jest na zaufaniu, wspólnych wartościach i celach. To z kolei staje się podstawą sukcesu, otwiera perspektywy na rozwój i zakotwiczenie marki na rynku. Sprawdźmy, na co należy zwrócić uwagę, prowadząc rodzinną praktykę stomatologiczną, jakie są jej zalety i na jakie zagrożenia trzeba zwrócić uwagę. »
Strategia rozwoju gabinetu sposobem na sukces rynkowy
Strategia rozwoju to działania, które nie cieszą się dużym zainteresowaniem kadry kierowniczej małych i średnich firm. Jak pokazują badania, przedsiębiorcy z firm tej wielkości nie odczuwają potrzeby posiadania spisanej strategii. 15% z nich w ogóle nie planuje przyszłych działań rynkowych. Pamiętajmy jednak, że bez dobrego planu strategicznego firmom trudno jest przekształcić się w nowoczesne i konkurencyjne przedsiębiorstwa. »
Dziecko w gabinecie – 4 sprawdzone sposoby, jak zapewnić małemu pacjentowi komfort w trakcie wizyty
Stomatolodzy decydujący się na leczenie najmłodszych pacjentów to przede wszystkim ci lekarze, którzy mają sporo empatii i cierpliwości do dzieci i nie obawiają się pracy z nimi, która bywa znacznie mniej przewidywalna niż z dorosłymi. Klucz do sukcesu jest poradzenie sobie ze strachem dziecka. »
Jak zatrzymać swoich klientów
Atrakcyjna oferta nie wystarczy, by powiększać grono nowych klientów, a starych zatrzymać na dłużej. Oprócz niej kluczem do zwiększania sprzedaży są dobry wizerunek firmy i zaufanie klientów do marki. Sprawdź, jak dowiedzieć się, czego potrzebują klienci i w jaki sposób im to zapewnić. »
- « pierwsza
- «
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- »
- ostatnia »