Jak uzyskać certyfikat potwierdzający posiadane umiejętności zawodowe – praktyczna instrukcja
Nowelizacja ustawy o zawodach lekarza i lekarza dentysty uregulowała kwestie uzyskiwania certyfikatów potwierdzających posiadane umiejętności zawodowe. Taki certyfikat mają przyznawać towarzystwa naukowe o ogólnopolskim zasięgu i kilkuletnim stażu, a także państwowe instytuty badawcze, które uczestniczą w systemie ochrony zdrowia. Sprawdź, jak uzyskać taki certyfikat. »
Jakie informacje powinien zawierać paragon wystawiany przez lekarza dentystę
W wielu gabinetach stomatologicznych nie uszczegóławia rodzaju usługi na wystawianych paragonach i wpisuje się na paragonie np. „usługa stomatologiczna”. Niektóre urzędy skarbowe wymagają uszczegółowienia na paragonach informacji na temat konkretnej usługi. Czy jest to zgodne z prawem? »
Na jakich zasadach odtwarzać muzykę w placówce
Z tytułu odtwarzania muzyki w placówce medycznej powinieneś uiszczać opłaty nieraz kilku organizacjom, w tym organizacji STOART. Łącznie opłaty te – w zależności od wielu czynników, takich jak np. wielkość placówki – wynoszą kilkaset złotych miesięcznie. »
Rodzinna klinika stomatologiczna – poznaj zalety oraz zagrożenia
Rodzinny biznes przestał być już utożsamiany z małym, przynoszącym niewielki zysk interesem. Zaangażowanie rodzin oparte jest na zaufaniu, wspólnych wartościach i celach. To z kolei staje się podstawą sukcesu, otwiera perspektywy na rozwój i zakotwiczenie marki na rynku. Sprawdźmy, na co należy zwrócić uwagę, prowadząc rodzinną praktykę stomatologiczną, jakie są jej zalety i na jakie zagrożenia trzeba zwrócić uwagę. »
Strategia rozwoju gabinetu sposobem na sukces rynkowy
Strategia rozwoju to działania, które nie cieszą się dużym zainteresowaniem kadry kierowniczej małych i średnich firm. Jak pokazują badania, przedsiębiorcy z firm tej wielkości nie odczuwają potrzeby posiadania spisanej strategii. 15% z nich w ogóle nie planuje przyszłych działań rynkowych. Pamiętajmy jednak, że bez dobrego planu strategicznego firmom trudno jest przekształcić się w nowoczesne i konkurencyjne przedsiębiorstwa. »
Dziecko w gabinecie – 4 sprawdzone sposoby, jak zapewnić małemu pacjentowi komfort w trakcie wizyty
Stomatolodzy decydujący się na leczenie najmłodszych pacjentów to przede wszystkim ci lekarze, którzy mają sporo empatii i cierpliwości do dzieci i nie obawiają się pracy z nimi, która bywa znacznie mniej przewidywalna niż z dorosłymi. Klucz do sukcesu jest poradzenie sobie ze strachem dziecka. »
Jak zatrzymać swoich klientów
Atrakcyjna oferta nie wystarczy, by powiększać grono nowych klientów, a starych zatrzymać na dłużej. Oprócz niej kluczem do zwiększania sprzedaży są dobry wizerunek firmy i zaufanie klientów do marki. Sprawdź, jak dowiedzieć się, czego potrzebują klienci i w jaki sposób im to zapewnić. »
Pacjent odstępuje od wideokonsultacji – kiedy musisz zwrócić pieniądze
Gdy zawierasz z pacjentem umowę na poradę medyczną przez Internet, musisz wyraźnie potwierdzić nie tylko prawo do odstąpienia od umowy, lecz także jego warunki, w tym ewentualne potrącenie odstępnego. Sprawdź, kiedy będziesz mieć takie prawo. »
Czy trzeba informować urząd skarbowy o przesunięciu terminu płatności zaliczek podatkowych
Od 1 czerwca 2020 r. obowiązuje rozporządzenie, które wprowadza kolejne przedłużenie terminów przekazania zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych przez płatników tego podatku, czyli pracodawców i zleceniobiorców. Sprawdź, którzy płatnicy mogą wpłacać zaliczki podatkowe w nowych terminach i jakie kontrole będzie mógł przeprowadzić urząd skarbowy. »
Dlaczego warto wprowadzić system zarządzania jakością
Na zintegrowanym rynku europejskim jakość została uznana za wartość strategiczną, stanowiącą podstawowy element konkurencji, szczególnie istotny w przypadku złożonych, wymagających dużej wiedzy produktów i usług, o dużej wartości dodanej. Świadczenie usług stomatologicznych jest świadczeniem usług o szczególnym znaczeniu. Dlatego zarówno z punktu widzenia klienta, jak i poziomu gabinetu stomatologicznego celowe jest wprowadzanie systemów badania i poprawy jakości usług świadczonych przez lekarzy dentystów. Do budowy i rozwoju jakości wykorzystuje się m.in. międzynarodowe standardy, np. system zarządzania jakością wg norm ISO oraz inne, techniczne specyfikacje branżowe. »
- « pierwsza
- «
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- »
- ostatnia »