• WSZYSTKIE
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Jak bronić dobre imię gabinetu i lekarza przed pomówieniami ze strony niezadowolonych pacjentów

/appFiles/site_143/images/autor/jMZy7NBwD9v5pLi.jpeg

Autor: Anna Wilińska-Zelek

Dodano: 28 września 2020
Jak bronić dobre imię gabinetu i lekarza przed pomówieniami ze strony niezadowolonych pacjentów

W skrajnych przypadkach naruszenie dobra osobistego może skutkować nie tylko poczuciem krzywdy osoby dotkniętej pomówieniem, lecz także wymiernymi szkodami majątkowymi. Odpowiednio rozpowszechniona informacja, godząca w dobre imię lekarza, może doprowadzić do gwałtownej utraty zaufania wśród jego pacjentów, a co za tym idzie – do spadku jego dochodów. Sprawdź, czego możesz żądać, zanim wstąpisz na drogę sądową.

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Stomatologia w praktyce"

Sprawdź ofertę »
Korzyści:
  • prawidłowo wypełnisz dokumentację i sprawnie wdrożysz nowe zmiany prawne
  • otrzymasz gotowe narzędzia – wzory dokumentów ze wskazówkami
  • gotowe instrukcje postępowania, procedury
  • filmy szkoleniowe i webinaria z udziałem ekspertów
  • rozwiniesz swoją wiedzę kliniczną.

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła