Pacjent odstępuje od wideokonsultacji – kiedy musisz zwrócić pieniądze
Gdy zawierasz z pacjentem umowę na poradę medyczną przez Internet, musisz wyraźnie potwierdzić nie tylko prawo do odstąpienia od umowy, lecz także jego warunki, w tym ewentualne potrącenie odstępnego. Sprawdź, kiedy będziesz mieć takie prawo. »
Czy trzeba informować urząd skarbowy o przesunięciu terminu płatności zaliczek podatkowych
Od 1 czerwca 2020 r. obowiązuje rozporządzenie, które wprowadza kolejne przedłużenie terminów przekazania zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych przez płatników tego podatku, czyli pracodawców i zleceniobiorców. Sprawdź, którzy płatnicy mogą wpłacać zaliczki podatkowe w nowych terminach i jakie kontrole będzie mógł przeprowadzić urząd skarbowy. »
Dlaczego warto wprowadzić system zarządzania jakością
Na zintegrowanym rynku europejskim jakość została uznana za wartość strategiczną, stanowiącą podstawowy element konkurencji, szczególnie istotny w przypadku złożonych, wymagających dużej wiedzy produktów i usług, o dużej wartości dodanej. Świadczenie usług stomatologicznych jest świadczeniem usług o szczególnym znaczeniu. Dlatego zarówno z punktu widzenia klienta, jak i poziomu gabinetu stomatologicznego celowe jest wprowadzanie systemów badania i poprawy jakości usług świadczonych przez lekarzy dentystów. Do budowy i rozwoju jakości wykorzystuje się m.in. międzynarodowe standardy, np. system zarządzania jakością wg norm ISO oraz inne, techniczne specyfikacje branżowe. »
Jak krok po kroku założyć własny gabinet lekarski
Założenie gabinetu lekarskiego wiąże się ze spełnieniem wielu wymagań. Poza posiadaniem prawa wykonywania zawodu lekarza i dysponowaniem odpowiednim pomieszczeniem będziesz musiał się zarejestrować jako przedsiębiorca w CEiIDG, a także jako podmiot wykonujący działalność leczniczą w RPWDL. Sprawdź, jak krok po kroku otworzyć swój własny gabinet. »
Jak wprowadzić i wykorzystywać programy lojalnościowe w gabinecie stomatologicznym
Ponad 50% firm w Polsce sięga po rozwiązania, które mają zapewnić lojalność klienta, a przykładem takich rozwiązań może być wprowadzenie programów lojalnościowych. Korzysta z nich od 50 do nawet 80% Polaków, a trend wzrostowy utrzymuje się już od wielu lat. Zbudowanie dobrego programu lojalnościowego dla firm czy też dla klientów indywidualnych to ogromne wyzwanie. »
Jak wyjaśnić pacjentom podniesienie cen usług i i uniknąć hejtu
Środki bezpieczeństwa i stosowanie procedur związanych z koronawirusem to codzienność wszystkich lekarzy. Stosowanie się do wszystkich wymogów to nie tylko rosnące koszty środków ochrony osobistej czy do dezynfekcji, ale i utrata dochodów, która wynika z ograniczonej liczby pacjentów, problemów z utylizacją itp. Pacjenci odczuwają te wydatki w podniesionych kosztach usług stomatologicznych, tzw. opłacie covidowej. Jednak bez podniesienia cen usług wiele gabinetów ma problemy finansowe. »
Stomatolog dziecięcy – wyzwania w usługach na rzecz najmłodszych
Wielu specjalistów boryka się w swojej codziennej praktyce z trudnymi pacjentami – dziećmi, nie tylko najmłodszymi. W leczeniu dzieci niekoniecznie problemem jest wiek. Wyzwań stojących przed lekarzem jest czasem bardzo wiele – od konieczności przekonania małego pacjenta do współpracy po próby oduczenia go złych nawyków (ssania kciuka itp.) czy przełamania silnego lęku (dentofobii). »
Lekarze dentyści zaczynają otwierać swoje gabinety – zalecenia i zagrożenia
Wielu stomatologów stanęło przez ważnym wyzwaniem i koniecznością podjęcia decyzji, czy świadczyć usługi, ryzykując zdrowiem przez kontakt z pacjentami czy wręcz samemu sobie narzucić izolację od rodziny, przenosząc się do gabinetu, by nie utracić płynności finansowej i pacjentów. »
Warto skorzystać z mikropożyczki dla mikroprzedsiębiorców
Jednym z kluczowych elementów tarczy antykryzysowej jest niskooprocentowana pożyczka dla mikroprzedsiębiorców do 5.000 zł, z możliwością jej umorzenia. Sprawdź, jakie warunki musisz spełnić, aby uzyskać takie wsparcie. Pamiętaj, że dzięki jednorazowej pożyczce przedsiębiorcy mogą pokryć bieżące koszty prowadzenia działalności gospodarczej np. podatków, składek czy kosztów wynajmu lokalu. »
- « pierwsza
- «
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- »
- ostatnia »