• WSZYSTKIE
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017

USP – kluczowe w zarządzaniu placówką stomatologiczną

/appFiles/site_143/images/autor/BOrJoRtQWnScvmz.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 26 lipca 2019

Mimo szerokiej oferty kursów, szkoleń, a nawet nierzadko bezpłatnego uczestnictwa w konferencjach branżowych dla osób zarządzających placówkami medycznymi, w tym przychodniami stomatologicznymi, wciąż wiele osób nie radzi sobie zupełnie z zarządzaniem relacjami z pacjentem, z szerokim obszarem budowania lojalności, a nawet z panowaniem nad swoimi emocjami i przenoszeniem frustracji na współpracowników i pacjentów. Nawet gdy rozwijamy wiedzę teoretyczną, niekoniecznie jesteśmy skłonni stosować się do przeczytanych czy zasłyszanych zaleceń.

Pozostało jeszcze 93 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Aktualny numer nie jest dostępny w ramach twojej prenumeraty

Przejdź do Mojej Strefy i sprawdź swoje wydania

Moja strefa »

Chcesz mieć dostęp do tego wydania?

Poznaj ofertę – kliknij w poniższy guzik lub zadzwoń 22 518 29 29

Poznaj ofertę »
wiper-pixel