• WSZYSTKIE
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017

USP – kluczowe w zarządzaniu placówką stomatologiczną

/appFiles/site_143/images/autor/GdPCYDAI4Qv3k6z.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 26 lipca 2019

Mimo szerokiej oferty kursów, szkoleń, a nawet nierzadko bezpłatnego uczestnictwa w konferencjach branżowych dla osób zarządzających placówkami medycznymi, w tym przychodniami stomatologicznymi, wciąż wiele osób nie radzi sobie zupełnie z zarządzaniem relacjami z pacjentem, z szerokim obszarem budowania lojalności, a nawet z panowaniem nad swoimi emocjami i przenoszeniem frustracji na współpracowników i pacjentów. Nawet gdy rozwijamy wiedzę teoretyczną, niekoniecznie jesteśmy skłonni stosować się do przeczytanych czy zasłyszanych zaleceń.

Pozostało jeszcze 93% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Stomatologia w praktyce"

Sprawdź ofertę »
Korzyści:
  • prawidłowo wypełnisz dokumentację i sprawnie wdrożysz nowe zmiany prawne
  • otrzymasz gotowe narzędzia – wzory dokumentów ze wskazówkami
  • gotowe instrukcje postępowania, procedury
  • filmy szkoleniowe i webinaria z udziałem ekspertów
  • rozwiniesz swoją wiedzę kliniczną.

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła