Kilka słów o reklamacji usług stomatologicznych
Świadczenia stomatologiczne wykonywane są przez dentystę na podstawie umowy, która choć zwykle zawierana w formie ustnej, jest wiążąca dla stron. Lekarz jest więc zobowiązany do wykonania usługi należycie. Jeśli popełni błąd lub dopuści się zaniedbania obowiązków, pacjent ma prawo złożyć reklamację. Może też żądać odszkodowania i zadośćuczynienia za błąd medyczny. »
Jak zadbać o bhp w placówce medycznej
Placówka medyczna musi zapewnić personelowi właściwy poziom bhp. Zarządzający może w tym zakresie liczyć na pomoc lekarza sprawującego profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, służbę bhp, pracownika zatrudnionego przy innej pracy wykonującego zadania tej służby, a także specjalistę zewnętrznego. Jak wykonywać obowiązki bhp? »
W jednym gabinecie pracuje wielu lekarzy – czy każdy z nich musi zawrzeć umowę na odbiór odpadów
Każdy wytwórca odpadów jest zobowiązany do gospodarowania wytworzonymi przez siebie odpadami. W praktyce najczęściej oznacza to podpisanie umowy z odpowiednią firmą posiadającą pozwolenia w tym zakresie. Takie rozwiązanie jest zapewne sporym ułatwieniem. Jednak nie zapominajmy, że posiadacz odpadów (pod tym pojęciem rozumie się i wytwórcę odpadów) jest zobowiązany do prowadzenia na bieżąco ewidencji odpadów oraz wynikającej z niej sprawozdawczości. »
Czy zakłucie igłą zawsze będzie uznawane za wypadek przy pracy
Dokumentowanie wszelkich zdarzeń związanych ze zranieniami narzędziami w sektorze opieki zdrowotnej to twój obowiązek, niezależnie od tego, czy podlegają one procedurze powypadkowej. Sprawdź, czy każde tego typu zdarzenie będzie wypadkiem przy pracy. »
- « pierwsza
- «
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- »
- ostatnia »