Zaufanie – jak je budować i wzmacniać w pracy lekarza dentysty
Nigdy do końca nie wiemy, dlaczego jedni pacjenci są bardziej lojalni od innych. Czemu ich wizyta okazała się jednorazowa. Nie zawsze będzie to winą lekarza. Czasem problemem jest lekarski grafik, nieprzystający do potrzeb pacjenta, lokalizacja czy cena (lub oczekiwanie, co uzyska się w danej kwocie). W pozostałych przypadkach warto jednak poświęcić nieco uwagi bardzo istotnemu zagadnieniu, jakim jest zaufanie. »
Jakie dokumenty powinien mieć przy sobie pacjent obcokrajowiec
Osoby ubezpieczone w państwach członkowskich UE/EFTA, których pobyt ma charakter czasowy (są np. na wakacjach), mogą otrzymać tylko niezbędną opiekę medyczną. Na takich samych zasadach co osoby ubezpieczone w Polsce uzyskają gwarantowane świadczenia zdrowotne, zaopatrzenie w przedmioty ortopedyczne oraz środki pomocnicze, leki refundowane. Sprawdź, kto zapłaci za to leczenie. »
Promując swój gabinet w Internecie nie możesz być zbyt nachalny
Chcesz wypracować renomę swojego gabinetu i stawiasz mocno na obecność w mediach społecznościowych. Inwestujesz w nowoczesną stronę internetową, która jest Twoją wizytówką. Może się to jednak okazać pułapką, gdy nie będziesz odpowiednio przygotowany na większą liczbę pacjentów. »
Jak komunikować się z dzieckiem, aby polubiło wizyty stomatologiczne
Aby dziecko polubiło wizyty w gabinecie stomatologicznym, musi polubić Ciebie. Jest to o tyle trudne, że rozmówcą dla dziecka jest osoba obca – dorosły, którego mały pacjent może się bać. Lekarz, którym bardzo często straszy się dzieci. Sprawdź jak dopasować się do możliwości percepcji dziecka i przygotować się do wizyty małego pacjenta. »
Jaka jest odpowiedzialność lekarza dentysty przed izbą zawodową
Ustawa o izbach lekarskich nie tylko uprawnia samorząd lekarski do tworzenia zasad etyki lekarskiej, ale także ustanawia odpowiedzialność zawodową za jej naruszenie. Odpowiedzialności takiej lekarz może podlegać niezależnie od odpowiedzialności ponoszonej przed sądami powszechnymi. Sprawdź, kiedy i na jakich zasadach może zostać wszczęte postępowanie przed samorządem lekarskim. »
Jak edukować o zdrowiu w gabinetach stomatologicznych
W czasach coraz większej konkurencyjności na rynku usług medycznych musisz kompleksowo podchodzić do obsługi pacjenta. Wyrazem profesjonalizmu jest nie tylko leczenie, ale również prowadzenie działań o charakterze edukacyjnym. Co istotne, dotyczą one nie tylko najmłodszych pacjentów. »
Lekarz dentysta szuka pracy – sprawdź, jakie obecnie kompetencje są w cenie
Nie każdy absolwent studiów medycznych pragnie otworzyć własną praktykę, przynajmniej nie od razu. Zdobycie doświadczenia, przede wszystkim w zakresie pracy z pacjentami i organizacji pracy, jest kluczowe, by móc ocenić swoje kompetencje i postępy w rozwoju zawodowym. Ale wybierając pracodawcę, warto kierować się nie tylko renomą kliniki stomatologicznej, ale także możliwością poznania najlepszych praktyk od tych, którzy będą mieli czas i chęci, by pracować z młodym lekarzem. »
Czy musisz płacić za odtwarzanie muzyki w gabinecie
Pytanie: Prowadzę jednostanowiskowy gabinet stomatologiczny. Zatrudniam jednego pracownika. W gabinecie mam radio, za które opłacam abonament. Czy muszę wnosić opłatę do ZAIKS? Czy muszę wyrejestrować odbiornik, jeśli nie chcę z niego korzystać? Czy mogę korzystać z licencyjnych płyt zakupionych na gabinet bez dodatkowych opłat? Czy ewentualnie mogę podpisać umowę z jakąś firmą funkcjonującą w Internecie, sprzedającą muzykę? Gdybym jednak chciała pozostawić radio i obowiązek uiszczania opłat mnie dotyczył, gdzie powinnam się zwrócić i jakie są opłaty? Mam też małą poczekalnię, w której mam głośnik, ale muzyka nie gra. »
Jak stosując 5 prostych wskazówek, zapewnić sobie lojalność pacjentów
To nie wykształcenie stomatologa, specjalistyczne umiejętności, fachowa wiedza czy wyposażenie gabinetu wpływają na lojalność pacjentów. Co najwyżej wspierają wizerunek, który może wspomóc budowanie relacji. W istocie to tzw. miękkie kompetencje zapewniają Ci wiernych pacjentów, bo to one tworzą wartość dodaną do Twoich usług. »
- « pierwsza
- «
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- »
- ostatnia »