• WSZYSTKIE
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Zaufanie – jak je budować i wzmacniać w pracy lekarza dentysty

/appFiles/site_143/images/autor/BOrJoRtQWnScvmz.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 27 kwietnia 2018

Nigdy do końca nie wiemy, dlaczego jedni pacjenci są bardziej lojalni od innych. Czemu ich wizyta okazała się jednorazowa. Nie zawsze będzie to winą lekarza. Czasem problemem jest lekarski grafik, nieprzystający do potrzeb pacjenta, lokalizacja czy cena (lub oczekiwanie, co uzyska się w danej kwocie). W pozostałych przypadkach warto jednak poświęcić nieco uwagi bardzo istotnemu zagadnieniu, jakim jest zaufanie.

Pozostało jeszcze 94 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Aktualny numer nie jest dostępny w ramach twojej prenumeraty

Przejdź do Mojej Strefy i sprawdź swoje wydania

Moja strefa »

Chcesz mieć dostęp do tego wydania?

Poznaj ofertę – kliknij w poniższy guzik lub zadzwoń 22 518 29 29

Poznaj ofertę »
wiper-pixel