Rozmawiaj ze swoim pacjentem i rozwijaj nowe usługi w swoim gabinecie

Dodano: 29 września 2017

Każda placówka ochrony zdrowia, nawet całkiem mała, staje przed wyborem drogi rozwoju. Jedni stawiają na wzrost zatrudnienia fachowców, inni poszerzają infrastrukturę i doposażają gabinety. Oto wskazówki, jak w prosty i tani sposób stworzysz popyt na nowe usługi wśród swoich pacjentów.

Pozostało jeszcze 96 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Aktualny numer nie jest dostępny w ramach twojej prenumeraty

Przejdź do Mojej Strefy i sprawdź swoje wydania

Moja strefa »

Chcesz mieć dostęp do tego wydania?

Poznaj ofertę – kliknij w poniższy guzik lub zadzwoń 22 518 29 29

Poznaj ofertę »
Słowa kluczowe:
pacjent

Najnowszy numer

Nr 39 - Listopad 2020 r.

Gabinet stomatologiczny nr 39 4ML0039

FINANSE Odpowiedzialność odszkodowawcza lekarza za zakażenie, do którego doszło w jego gabinecie

Dostępny w wersji elektronicznej