Rozmawiaj ze swoim pacjentem i rozwijaj nowe usługi w swoim gabinecie
Każda placówka ochrony zdrowia, nawet całkiem mała, staje przed wyborem drogi rozwoju. Jedni stawiają na wzrost zatrudnienia fachowców, inni poszerzają infrastrukturę i doposażają gabinety. Oto wskazówki, jak w prosty i tani sposób stworzysz popyt na nowe usługi wśród swoich pacjentów.
Dołącz do prenumeratorów magazynu
"Stomatologia w praktyce"
Sprawdź ofertę »
Korzyści:
- prawidłowo wypełnisz dokumentację i sprawnie wdrożysz nowe zmiany prawne
- otrzymasz gotowe narzędzia – wzory dokumentów ze wskazówkami
- gotowe instrukcje postępowania, procedury
- filmy szkoleniowe i webinaria z udziałem ekspertów
- rozwiniesz swoją wiedzę kliniczną.
Logowanie
Słowa kluczowe:
pacjentPodobne artykuły
Zobacz również
Najnowszy numer
Nr 87 - listopad 2024 r.
Dentysta w szkole – czy dzieci mają szanse wyleczyć zęby w placówce
Dostępny w wersji elektronicznej