Pracownik miał kontakt z COVID, a sanepid nie odezwał się albo tylko zadzwonił – co robić
W ciągu ostatnich kilku tygodni liczba zachorowań na COVID-19 stale wzrasta. Chorują wszyscy – pracodawcy, pracownicy, zleceniobiorcy, klienci, a nawet lekarze profilaktycy. Służby sanitarne nie nadążają z wydawaniem pisemnych decyzji o nakładanych kwarantannach i posiłkują się kontaktem telefonicznym dla usprawnienia obiegu informacji. Co jednak w sytuacji, gdy sanepid nie odzywa się w ogóle, a pracownik powinien przebywać na kwarantannie? Jak usprawiedliwić taką nieobecność, na jakiej podstawie wypłacać wynagrodzenie lub zasiłek? A może po prostu udzielić urlopu wypoczynkowego?
Dołącz do prenumeratorów magazynu
"Stomatologia w praktyce"
Sprawdź ofertę »
Korzyści:
- prawidłowo wypełnisz dokumentację i sprawnie wdrożysz nowe zmiany prawne
- otrzymasz gotowe narzędzia – wzory dokumentów ze wskazówkami
- gotowe instrukcje postępowania, procedury
- filmy szkoleniowe i webinaria z udziałem ekspertów
- rozwiniesz swoją wiedzę kliniczną.
Logowanie
Podobne artykuły
Zobacz również
Najnowszy numer
Nr 87 - listopad 2024 r.
Dentysta w szkole – czy dzieci mają szanse wyleczyć zęby w placówce
Dostępny w wersji elektronicznej