Jak stosując 5 prostych wskazówek, zapewnić sobie lojalność pacjentów

/appFiles/site_143/images/autor/z0frA3s7ZbO4WMq.jpeg

Autor: Paweł F. Nowak

Dodano: 29 grudnia 2017

To nie wykształcenie stomatologa, specjalistyczne umiejętności, fachowa wiedza czy wyposażenie gabinetu wpływają na lojalność pacjentów. Co najwyżej wspierają wizerunek, który może wspomóc budowanie relacji. W istocie to tzw. miękkie kompetencje zapewniają Ci wiernych pacjentów, bo to one tworzą wartość dodaną do Twoich usług.

Pozostało jeszcze 96% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Stomatologia w praktyce"

Sprawdź ofertę »
Korzyści:
  • prawidłowo wypełnisz dokumentację i sprawnie wdrożysz nowe zmiany prawne
  • otrzymasz gotowe narzędzia – wzory dokumentów ze wskazówkami
  • gotowe instrukcje postępowania, procedury
  • filmy szkoleniowe i webinaria z udziałem ekspertów
  • rozwiniesz swoją wiedzę kliniczną.

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
lekarz dentysta
Baner Koronawirus

Najnowszy numer

Nr 87 - listopad 2024 r.

Gabinet stomatologiczny nr 87 4ML0087_page-0001

Dentysta w szkole – czy dzieci mają szanse wyleczyć zęby w placówce

Dostępny w wersji elektronicznej