Jak stosując 5 prostych wskazówek, zapewnić sobie lojalność pacjentów

/appFiles/site_143/images/autor/z0frA3s7ZbO4WMq.jpeg

Autor: Paweł F. Nowak

Dodano: 29 grudnia 2017

To nie wykształcenie stomatologa, specjalistyczne umiejętności, fachowa wiedza czy wyposażenie gabinetu wpływają na lojalność pacjentów. Co najwyżej wspierają wizerunek, który może wspomóc budowanie relacji. W istocie to tzw. miękkie kompetencje zapewniają Ci wiernych pacjentów, bo to one tworzą wartość dodaną do Twoich usług.

Pozostało jeszcze 96 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Aktualny numer nie jest dostępny w ramach twojej prenumeraty

Przejdź do Mojej Strefy i sprawdź swoje wydania

Moja strefa »

Chcesz mieć dostęp do tego wydania?

Poznaj ofertę – kliknij w poniższy guzik lub zadzwoń 22 518 29 29

Poznaj ofertę »
Słowa kluczowe:
lekarz dentysta

Najnowszy numer

Nr 36 - Sierpień 2020 r.

AML 36 okladka

Pacjent odstępuje od wideokonsultacji – kiedy musisz zwrócić pieniądze

Dostępny w wersji elektronicznej