Jak stosując 5 prostych wskazówek, zapewnić sobie lojalność pacjentów

/appFiles/site_143/images/autor/z0frA3s7ZbO4WMq.jpeg

Autor: Paweł F. Nowak

Dodano: 29 grudnia 2017

To nie wykształcenie stomatologa, specjalistyczne umiejętności, fachowa wiedza czy wyposażenie gabinetu wpływają na lojalność pacjentów. Co najwyżej wspierają wizerunek, który może wspomóc budowanie relacji. W istocie to tzw. miękkie kompetencje zapewniają Ci wiernych pacjentów, bo to one tworzą wartość dodaną do Twoich usług.

Pozostało jeszcze 96 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Fizjoterapia funkcjonalna"

Sprawdź ofertę »
Zyskujesz:
  • Ciekawe rozwiązania przypadków medycznych
  • Niecodzienne zastosowania w terapiach fizjoterapeutycznych
  • Gotowe wzory dokumentów i pomoc eksperta

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła


Słowa kluczowe:
lekarz dentysta