Jak stosując 5 prostych wskazówek, zapewnić sobie lojalność pacjentów
To nie wykształcenie stomatologa, specjalistyczne umiejętności, fachowa wiedza czy wyposażenie gabinetu wpływają na lojalność pacjentów. Co najwyżej wspierają wizerunek, który może wspomóc budowanie relacji. W istocie to tzw. miękkie kompetencje zapewniają Ci wiernych pacjentów, bo to one tworzą wartość dodaną do Twoich usług.
Aktualny numer nie jest dostępny w ramach twojej prenumeraty
Przejdź do Mojej Strefy i sprawdź swoje wydania
Moja strefa »Chcesz mieć dostęp do tego wydania?
Poznaj ofertę – kliknij w poniższy guzik lub zadzwoń 22 518 29 29
Poznaj ofertę »Słowa kluczowe:
lekarz dentystaPodobne artykuły
Zobacz również
Webinarium

Webinarium

Webinarium

Najnowszy numer
Nr 10 specjalny - Styczeń - Marzec 2021 r.

Jak udostępniać dokumentację medyczną w dobie pandemii
Dostępny w wersji elektronicznej