Jak stosując 5 prostych wskazówek, zapewnić sobie lojalność pacjentów
To nie wykształcenie stomatologa, specjalistyczne umiejętności, fachowa wiedza czy wyposażenie gabinetu wpływają na lojalność pacjentów. Co najwyżej wspierają wizerunek, który może wspomóc budowanie relacji. W istocie to tzw. miękkie kompetencje zapewniają Ci wiernych pacjentów, bo to one tworzą wartość dodaną do Twoich usług.
Dołącz do prenumeratorów magazynu
"Stomatologia w praktyce"
Sprawdź ofertę »
Korzyści:
- prawidłowo wypełnisz dokumentację i sprawnie wdrożysz nowe zmiany prawne
- otrzymasz gotowe narzędzia – wzory dokumentów ze wskazówkami
- gotowe instrukcje postępowania, procedury
- filmy szkoleniowe i webinaria z udziałem ekspertów
- rozwiniesz swoją wiedzę kliniczną.
Logowanie
Słowa kluczowe:
lekarz dentystaPodobne artykuły
Zobacz również
Najnowszy numer
Nr 87 - listopad 2024 r.
Dentysta w szkole – czy dzieci mają szanse wyleczyć zęby w placówce
Dostępny w wersji elektronicznej