Jak komunikować się z dorosłym pacjentem w dużym stresie
Jedną z niepożądanych sytuacji w gabinecie stomatologicznym jest stres. Utrudnia on pracę, przeszkadza w procesie leczenia, wywołuje opór i reakcje obronne pacjenta. Ogranicza rozwój Twoich działań z zakresu profilaktyki – przecież zestresowany pacjent będzie unikał kontrolnych wizyt jak ognia. Jak rozładować napięcie? Jak się zachowywać, by ono nie wzrastało? Skorzystaj z poniższych wskazówek.
Dołącz do prenumeratorów magazynu
"Stomatologia w praktyce"
Sprawdź ofertę »
Korzyści:
- prawidłowo wypełnisz dokumentację i sprawnie wdrożysz nowe zmiany prawne
- otrzymasz gotowe narzędzia – wzory dokumentów ze wskazówkami
- gotowe instrukcje postępowania, procedury
- filmy szkoleniowe i webinaria z udziałem ekspertów
- rozwiniesz swoją wiedzę kliniczną.
Logowanie
Słowa kluczowe:
stresPodobne artykuły
Zobacz również
Najnowszy numer
Nr 87 - listopad 2024 r.
Dentysta w szkole – czy dzieci mają szanse wyleczyć zęby w placówce
Dostępny w wersji elektronicznej