Jak komunikować się z dorosłym pacjentem w dużym stresie

/appFiles/site_143/images/autor/z0frA3s7ZbO4WMq.jpeg

Autor: Paweł F. Nowak

Dodano: 8 grudnia 2017

Jedną z niepożądanych sytuacji w gabinecie stomatologicznym jest stres. Utrudnia on pracę, przeszkadza w procesie leczenia, wywołuje opór i reakcje obronne pacjenta. Ogranicza rozwój Twoich działań z zakresu profilaktyki – przecież zestresowany pacjent będzie unikał kontrolnych wizyt jak ognia. Jak rozładować napięcie? Jak się zachowywać, by ono nie wzrastało? Skorzystaj z poniższych wskazówek.

Pozostało jeszcze 95 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Aktualny numer nie jest dostępny w ramach twojej prenumeraty

Przejdź do Mojej Strefy i sprawdź swoje wydania

Moja strefa »

Chcesz mieć dostęp do tego wydania?

Poznaj ofertę – kliknij w poniższy guzik lub zadzwoń 22 518 29 29

Poznaj ofertę »
Słowa kluczowe:
stres

Najnowszy numer

Nr 38 - Październik 2020 r.

Gabinet stomatologiczny nr 38 4ML0038

Trzeba udowodnić złe wykonanie zabiegów dentystycznych

Dostępny w wersji elektronicznej