COVID-19 wśród pracowników – zalecenia Głównego Inspektoratu Pracy i Głównego Inspektoratu Sanitarnego

Autor: Mariusz Kusion

Dodano: 23 listopada 2020
COVID-19 wśród pracowników – zalecenia Głównego Inspektoratu Pracy i Głównego Inspektoratu Sanitarnego

Jak powinien zachować się pracodawca, którego pracownik zachorował na COVID-19? Czy może albo musi poinformować o tym resztę załogi czy jedynie sanepid? Czy na taką okoliczność powinien przygotować i wdrożyć specjalne procedury? Jak przepisy BHP mają się w takiej sytuacji do ochrony prywatności i danych osobowych zakażonego pracownika? Sprawdź obowiązki pracodawcy.

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Stomatologia w praktyce"

Sprawdź ofertę »
Korzyści:
  • prawidłowo wypełnisz dokumentację i sprawnie wdrożysz nowe zmiany prawne
  • otrzymasz gotowe narzędzia – wzory dokumentów ze wskazówkami
  • gotowe instrukcje postępowania, procedury
  • filmy szkoleniowe i webinaria z udziałem ekspertów
  • rozwiniesz swoją wiedzę kliniczną.

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Baner Koronawirus

Najnowszy numer

Nr 80 - kwiecień 2024 r.

AML 80 okladka

Zdarzenia medyczne – obowiązki placówek

Dostępny w wersji elektronicznej