• WSZYSTKIE
  • 2022
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018

Jak utrzymywać kontakt z pacjentami w czasie pandemii – buduj skutecznie markę placówki

/appFiles/site_143/images/autor/GdPCYDAI4Qv3k6z.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 6 kwietnia 2021
Jak utrzymywać kontakt z pacjentami w czasie pandemii – buduj skutecznie markę placówki

Czy w czasie pandemii działania komunikacyjno-wizerunkowe zeszły na daleki plan, bo najważniejsze jest przetrwanie z miesiąca na miesiąc? Nie każdy ma taką sytuację, że nawet przy wyższych kosztach prowadzenia działalności sytuacja placówki stomatologicznej jest niestabilna. Działania prowadzone na rzecz budowy i rozwijania wizerunku kliniki czy praktyki stomatologicznej wymagają konsekwencji, cykliczności, spójności, a nie okazjonalnych akcji w wolnej chwili.

Pozostało jeszcze 95% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Stomatologia w praktyce"

Sprawdź ofertę »
Korzyści:
  • prawidłowo wypełnisz dokumentację i sprawnie wdrożysz nowe zmiany prawne
  • otrzymasz gotowe narzędzia – wzory dokumentów ze wskazówkami
  • gotowe instrukcje postępowania, procedury
  • filmy szkoleniowe i webinaria z udziałem ekspertów
  • rozwiniesz swoją wiedzę kliniczną.

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła