• WSZYSTKIE
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Czy przez telefon można podać pacjentowi kod dostępu do e-recepty – stanowisko UODO

/appFiles/site_143/images/autor/Cl7W1x93OsuMIyi.jpeg

Autor: Marta Bogusiak

Dodano: 28 września 2020
Czy przez telefon można podać pacjentowi kod dostępu do e-recepty – stanowisko UODO

W dobie pandemii dzięki e-receptom i teleporadom udało się utrzymać ciągłość opieki zdrowotnej – pacjent, nie wychodząc z domu, mógł odbyć poradę lekarską i otrzymać receptę. Nowe rozwiązania, poza licznymi korzyściami, niosą za sobą sporą liczbę pytań, m.in. o to, czy kod dostępu niezbędnego do realizacji e-recepty można udostępnić pacjentowi przez telefon, a jeśli tak, to kto może udzielić pacjentowi takiej informacji?

Pozostało jeszcze 93 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Aktualny numer nie jest dostępny w ramach twojej prenumeraty

Przejdź do Mojej Strefy i sprawdź swoje wydania

Moja strefa »

Chcesz mieć dostęp do tego wydania?

Poznaj ofertę – kliknij w poniższy guzik lub zadzwoń 22 518 29 29

Poznaj ofertę »
wiper-pixel