• WSZYSTKIE
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Czy przez telefon można podać pacjentowi kod dostępu do e-recepty – stanowisko UODO

/appFiles/site_143/images/autor/6NcyfwqVvPRH3oJ.jpeg

Autor: Marta Bogusiak

Dodano: 28 września 2020
Czy przez telefon można podać pacjentowi kod dostępu do e-recepty – stanowisko UODO

W dobie pandemii dzięki e-receptom i teleporadom udało się utrzymać ciągłość opieki zdrowotnej – pacjent, nie wychodząc z domu, mógł odbyć poradę lekarską i otrzymać receptę. Nowe rozwiązania, poza licznymi korzyściami, niosą za sobą sporą liczbę pytań, m.in. o to, czy kod dostępu niezbędnego do realizacji e-recepty można udostępnić pacjentowi przez telefon, a jeśli tak, to kto może udzielić pacjentowi takiej informacji?

Pozostało jeszcze 93% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Stomatologia w praktyce"

Sprawdź ofertę »
Korzyści:
  • prawidłowo wypełnisz dokumentację i sprawnie wdrożysz nowe zmiany prawne
  • otrzymasz gotowe narzędzia – wzory dokumentów ze wskazówkami
  • gotowe instrukcje postępowania, procedury
  • filmy szkoleniowe i webinaria z udziałem ekspertów
  • rozwiniesz swoją wiedzę kliniczną.

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła