• WSZYSTKIE
  • 2022
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018

Przykłady dozwolonej i niedozwolonej promocji w działalności stomatologicznej

Dodano: 3 stycznia 2021
Przykłady dozwolonej i niedozwolonej promocji w działalności stomatologicznej

W przypadku prowadzenia działalności leczniczej nie możemy wprost stosować szeregu porad dotyczących działalności marketingowej, ponieważ reklamowanie usług medycznych jest co do zasady zakazane. Sprawdź, jakie działania możesz podjąć, aby przyciągnąć uwagę potencjalnego pacjenta.

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Stomatologia w praktyce"

Sprawdź ofertę »
Korzyści:
  • prawidłowo wypełnisz dokumentację i sprawnie wdrożysz nowe zmiany prawne
  • otrzymasz gotowe narzędzia – wzory dokumentów ze wskazówkami
  • gotowe instrukcje postępowania, procedury
  • filmy szkoleniowe i webinaria z udziałem ekspertów
  • rozwiniesz swoją wiedzę kliniczną.

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła