• WSZYSTKIE
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Problemy i potrzeby pacjentów – najnowszy raport Rzecznika Praw Pacjenta, także o usługach stomatologicznych

/appFiles/site_143/images/autor/BOrJoRtQWnScvmz.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 1 marca 2019

Najnowszy raport Rzecznika Praw Pacjenta (opublikowany w styczniu 2019 r.) dotyczy różnych newralgicznych obszarów w realizacji usług medycznych i okołomedycznych, w tym stomatologicznych. Jego lektura powinna być dla wielu lekarzy pretekstem do analizy ograniczeń występujących w ich gabinetach i placówkach, w których pracują. Okazją do refleksji, co działa niewydolnie oraz dlaczego nie ulega to zmianie.

Pozostało jeszcze 95 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Aktualny numer nie jest dostępny w ramach twojej prenumeraty

Przejdź do Mojej Strefy i sprawdź swoje wydania

Moja strefa »

Chcesz mieć dostęp do tego wydania?

Poznaj ofertę – kliknij w poniższy guzik lub zadzwoń 22 518 29 29

Poznaj ofertę »
wiper-pixel