• WSZYSTKIE
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Dlaczego na bieżąco opłaca się diagnozować sytuację rynkową

/appFiles/site_143/images/autor/BOrJoRtQWnScvmz.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 31 października 2018

Zagęszczenie na rynku usług stomatologicznych wymusza zmiany, szczególnie w placówkach i gabinetach o jeszcze nieugruntowanej pozycji na rynku. Lekarze czują, że muszą zdecydować się na zmiany, ale nie wiedzą, na jakie. Czy postawić na rozszerzenie portfolio usługowego o coś nowego w stosunku do konkurencji? A może raczej postawić na próby pozyskania innych pacjentów niż obecni? Sprawdź, jak nie zniknąć z rynku.

Pozostało jeszcze 93 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Aktualny numer nie jest dostępny w ramach twojej prenumeraty

Przejdź do Mojej Strefy i sprawdź swoje wydania

Moja strefa »

Chcesz mieć dostęp do tego wydania?

Poznaj ofertę – kliknij w poniższy guzik lub zadzwoń 22 518 29 29

Poznaj ofertę »
wiper-pixel