• WSZYSTKIE
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Zamiast na promocjach skup się na budowaniu pozycji specjalisty

Dodano: 5 września 2018

Nie tylko rosnąca konkurencja rynkowa, ale także zmiana podejścia pacjentów do opieki zdrowotnej wymuszają rozwój w zakresie marketingu, przede wszystkich znajomości rynku i potrzeb pacjentów. Niestety często „orientacja marketingowa” jest rozumiana przez pryzmat promocji, ofert zakupów grupowych i bonusów, a nie budowania relacji i monitoringu otoczenia. Przekonaj się, jakich błędów unikać, aby wzbudzić i utrzymać zaufanie pacjentów.

Pozostało jeszcze 94 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Aktualny numer nie jest dostępny w ramach twojej prenumeraty

Przejdź do Mojej Strefy i sprawdź swoje wydania

Moja strefa »

Chcesz mieć dostęp do tego wydania?

Poznaj ofertę – kliknij w poniższy guzik lub zadzwoń 22 518 29 29

Poznaj ofertę »
wiper-pixel