Zamiast na promocjach skup się na budowaniu pozycji specjalisty

Dodano: 5 września 2018

Nie tylko rosnąca konkurencja rynkowa, ale także zmiana podejścia pacjentów do opieki zdrowotnej wymuszają rozwój w zakresie marketingu, przede wszystkich znajomości rynku i potrzeb pacjentów. Niestety często „orientacja marketingowa” jest rozumiana przez pryzmat promocji, ofert zakupów grupowych i bonusów, a nie budowania relacji i monitoringu otoczenia. Przekonaj się, jakich błędów unikać, aby wzbudzić i utrzymać zaufanie pacjentów.

Pozostało jeszcze 94 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Stomatologia w Praktyce"

Sprawdź ofertę »
Zyskujesz:
  • Gotowe procedury postępowania
  • Fachowe rozwiązanie Twojego problemu
  • Alerty prawne na Twój e-mail
  • Gotowe wzory dokumentów

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła