• WSZYSTKIE
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Zamiast na promocjach skup się na budowaniu pozycji specjalisty

Dodano: 5 września 2018

Nie tylko rosnąca konkurencja rynkowa, ale także zmiana podejścia pacjentów do opieki zdrowotnej wymuszają rozwój w zakresie marketingu, przede wszystkich znajomości rynku i potrzeb pacjentów. Niestety często „orientacja marketingowa” jest rozumiana przez pryzmat promocji, ofert zakupów grupowych i bonusów, a nie budowania relacji i monitoringu otoczenia. Przekonaj się, jakich błędów unikać, aby wzbudzić i utrzymać zaufanie pacjentów.

Pozostało jeszcze 94% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Stomatologia w praktyce"

Sprawdź ofertę »
Korzyści:
  • prawidłowo wypełnisz dokumentację i sprawnie wdrożysz nowe zmiany prawne
  • otrzymasz gotowe narzędzia – wzory dokumentów ze wskazówkami
  • gotowe instrukcje postępowania, procedury
  • filmy szkoleniowe i webinaria z udziałem ekspertów
  • rozwiniesz swoją wiedzę kliniczną.

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła