W jaki sposób lekarz dentysta powinien pracować nad wizerunkiem eksperta

/appFiles/site_143/images/autor/BOrJoRtQWnScvmz.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 1 kwietnia 2019

Bez względu na to, czy prowadzimy praktykę stomatologiczną od wielu lat, czy niedawno debiutowaliśmy w branży, to renoma lekarza jest kluczem przy wyborze usług przez pacjentów. Bardziej niż cennik, a czasem także – niż lokalizacja. Do cenionego specjalisty warto bowiem poczekać na wizytę (jeśli nie jest to nagły przypadek) i dojechać kilka (czy nawet kilkanaście) kilometrów. Tylko jak zweryfikować renomę stomatologa, gdy dotąd nie skorzystało się z jego usług?

Pozostało jeszcze 95 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Stomatologia w Praktyce"

Sprawdź ofertę »
Zyskujesz:
  • Gotowe procedury postępowania
  • Fachowe rozwiązanie Twojego problemu
  • Alerty prawne na Twój e-mail
  • Gotowe wzory dokumentów

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła