Problemy i potrzeby pacjentów – najnowszy raport Rzecznika Praw Pacjenta, także o usługach stomatologicznych

/appFiles/site_143/images/autor/BOrJoRtQWnScvmz.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 1 marca 2019

Najnowszy raport Rzecznika Praw Pacjenta (opublikowany w styczniu 2019 r.) dotyczy różnych newralgicznych obszarów w realizacji usług medycznych i okołomedycznych, w tym stomatologicznych. Jego lektura powinna być dla wielu lekarzy pretekstem do analizy ograniczeń występujących w ich gabinetach i placówkach, w których pracują. Okazją do refleksji, co działa niewydolnie oraz dlaczego nie ulega to zmianie.

Pozostało jeszcze 94 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Stomatologia w Praktyce"

Sprawdź ofertę »
Zyskujesz:
  • Gotowe procedury postępowania
  • Fachowe rozwiązanie Twojego problemu
  • Alerty prawne na Twój e-mail
  • Gotowe wzory dokumentów

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła