Problematyka reklamowania produktów leczniczych przez lekarzy od lat pozostaje kwestią kontrowersyjną i bywa przedmiotem licznych dyskusji, zwłaszcza w dobie powszechnego dostępu do mediów społecznościowych, w których z reklamą spotykamy się na każdym kroku. Komisja Etyki Lekarskiej Naczelnej Rady Lekarskiej opublikowała swoje stanowisko w tym zakresie. Dowiedz się, co z niego wynika.
Lekarz, farmaceuta lub inna osoba, która na potrzeby promocyjne stwarza pozory wykonywania zawodu medycznego, nie może reklamować wyrobów medycznych. To zmiany, które zaczęły obowiązywać od 1 stycznia 2023 r. Sprawdź, jak je stosować w praktyce.
Z tego odcinka podcastu "Prawo dla zdrowia" dowiesz się, jak legalnie promować swój biznes medyczny i na co zwracać uwagę przy marketingu, promocji i reklamie usług medycznych.
© Wiedza i Praktyka
/WiedzaiPraktyka
/wip