• Dokumentacja medyczna
  • Leczenie
  • |
  • Zmiany w prawie
    • Alert Koronawirus
  • |
  • Dentysta w sądzie
  • |
  • E-dokumentacja
  • |
  • Procedury
  • |
  • RODO
  • |
  • Finanse, zarządzanie i marketing
  • |
  • E-szkolenia
  • |
  • Zamów »
  • Stomatologia w praktyceStomatologia w praktyce
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj się »
  • Zamów »
  • x
  • Leczenie
  • Zmiany w prawie
    • Alert Koronawirus
  • Dentysta w sądzie
  • E-dokumentacja
  • Procedury
  • RODO
  • Finanse, zarządzanie i marketing
  • E-szkolenia

organizacja

bdcdbaa9981d3271c3f95540c23e54c176190690-xlarge (1)

Jakich liderów nie chcą organizacje przyszłości

Menedżer odgrywa kluczową rolę praktycznie w każdym aspekcie doświadczenia pracownika i może mieć wpływ na wahania zaangażowania zespołu aż do 70%. Sprawdź, o jakich cechach lider przyszłości musi zapomnieć i czego nie powinien robić.

  • 28 października 2022 r.
  • Nr 62 - październik 2022 r.
Jak przeprowadzić reset organizacji po Covidzie, aby odbudować zaangażowanie pracowników

Jak przeprowadzić reset organizacji po Covidzie, aby odbudować zaangażowanie pracowników

Sporo organizacji przechodzi lub przeszło przez kryzysowe doświadczenia pandemii COVID. Wiemy, że wiele zmian nadal przed nami. Wiemy także, że ten kryzys jest i powinien być dobrą lekcją dla organizacji i testem dla dobrych pracodawców. Kryzys to także szansa na reset, na przeprogramowanie organizacji i zmianę na lepsze. Josh Bersin na swoim blogu używa terminu BIG RESET jako poważnej zmiany, przez którą powinny przejść organizacje, aby odbudować zaufanie, zaangażowanie i bezpieczeństwo pracowników i klientów.

  • Co w chwili obecnej jest najważniejsze dla pracowników
  • W jaki sposób wzmocnić lub odbudować zaangażowanie pracowników
  • Dlaczego reset to czas na weryfikacje i umocnienie działu HR w organizacji
  • Karolina Karwowska
  • 18 czerwca 2020 r.
  • Alert Koronawirus
102957693

Informacje

  • Oferta
  • 20 lecie Wiedza i Praktyka
  • Redakcja
  • Nasi eksperci
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Partnerzy

www.knmp.pl

Lista wydań

Numer 93, maj 2025 r.Numer 93, maj 2025 r.
Numer 92, kwiecień 2025 r.Numer 92, kwiecień 2025 r.
Numer 91, marzec 2025 r.Numer 91, marzec 2025 r.

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00
    Telefon: 22 518 29 29
    Fax: 22 617 60 10
  • Email: [email protected]

© Wiedza i Praktyka

/WiedzaiPraktyka

/wip