• WSZYSTKIE
  • 2023
  • 2022
  • 2021
  • 2020
  • 2019

Poznaj procedurę zarządzania skargami i wnioskami od pacjentów

Dodano: 22 listopada 2022
Poznaj procedurę zarządzania skargami i wnioskami od pacjentów

Żadna placówka ochrony zdrowia nie chce mieć w swoich szeregach niezadowolonego pacjenta. Niestety takie sytuacje się zdarzają. Niezależnie od tego, czy zarzuty pacjenta są zasadne, czy nie, to należy się do nich jakość odnieść. Dlatego warto przygotować odpowiednią procedurę, która pozwoli zarządzać skargami.

Pozostało jeszcze 89% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Stomatologia w praktyce"

Sprawdź ofertę »
Korzyści:
  • prawidłowo wypełnisz dokumentację i sprawnie wdrożysz nowe zmiany prawne
  • otrzymasz gotowe narzędzia – wzory dokumentów ze wskazówkami
  • gotowe instrukcje postępowania, procedury
  • filmy szkoleniowe i webinaria z udziałem ekspertów
  • rozwiniesz swoją wiedzę kliniczną.

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła