• WSZYSTKIE
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Co zrobić, gdy nie możemy przyjąć pacjenta, a wymaga on natychmiastowej interwencji

Dodano: 29 marca 2018
Pytanie:

W dniu 9 marca w gabinecie stomatologicznym założono pacjentowi wypełnienie. Po kilku dniach pacjent zadzwonił do gabinetu z informacją o tym, iż „wypadła mu plomba”, i żąda udzielenia natychmiastowej pomocy. Oczywiście nie byłoby najmniejszego problemu w sytuacji, gdyby pacjent przebywał w tym samym mieście, w którym mieści się nasz gabinet, oraz zadeklarował, że do tego gabinetu dotrze. Pacjent wyjechał jednak na urlop i oświadczył jednocześnie, że nie zamierza z niego wracać, a pomoc ma być mu udzielona natychmiast w miejscu, gdzie przebywa. Jak należy postąpić w takiej sytuacji?

Pozostało jeszcze 82 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Aktualny numer nie jest dostępny w ramach twojej prenumeraty

Przejdź do Mojej Strefy i sprawdź swoje wydania

Moja strefa »

Chcesz mieć dostęp do tego wydania?

Poznaj ofertę – kliknij w poniższy guzik lub zadzwoń 22 518 29 29

Poznaj ofertę »
wiper-pixel