• WSZYSTKIE
  • 2022
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018

Jak się bronić przed roszczeniami niezadowolonych pacjentów

/appFiles/site_143/images/autor/ytciUMf9OsZEFAX.jpeg

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Dodano: 29 listopada 2021
Jak się bronić przed roszczeniami niezadowolonych pacjentów

Wraz z rozwojem świadomości prawnej pacjentów, a także wzrostem ich wymagań dotyczących poziomu opieki medycznej będzie wzrastać liczba roszczeń kierowanych przeciwko lekarzom i lekarzom stomatologom. Pacjenci, czerpiąc wzory z krajów zachodnioeuropejskich, coraz śmielej będą występować przeciwko lekarzom, skarżąc ich o zaniedbania i błędy w leczeniu.

Pozostało jeszcze 95% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Stomatologia w praktyce"

Sprawdź ofertę »
Korzyści:
  • prawidłowo wypełnisz dokumentację i sprawnie wdrożysz nowe zmiany prawne
  • otrzymasz gotowe narzędzia – wzory dokumentów ze wskazówkami
  • gotowe instrukcje postępowania, procedury
  • filmy szkoleniowe i webinaria z udziałem ekspertów
  • rozwiniesz swoją wiedzę kliniczną.

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła