• WSZYSTKIE
  • 2022
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018

Jak należy właściwie rozmawiać z pacjentami o cenach świadczonych usług

/appFiles/site_143/images/autor/ytciUMf9OsZEFAX.jpeg

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Dodano: 29 lipca 2021
Jak należy właściwie rozmawiać z pacjentami o cenach świadczonych usług

Dobrze funkcjonująca sprzedaż usług to podstawa każdej działalności gospodarczej i gabinet stomatologiczny nie odbiega w tym przypadku od normy. Gdy jest słaba, gabinet nie przynosi zysku i jest na najprostszej drodze do bankructwa. Dlatego szczególnie istotne w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa jest odpowiednie zarządzanie cenami poszczególnych usług. Trzeba umiejętnie to robić, kiedy zamierzamy je podwyższyć – niezależnie, czy z chęci zwiększenia marży czy trudnej sytuacji na rynku, choćby spowodowaną obecnie epidemią koronawirusa.

Pozostało jeszcze 89% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Stomatologia w praktyce"

Sprawdź ofertę »
Korzyści:
  • prawidłowo wypełnisz dokumentację i sprawnie wdrożysz nowe zmiany prawne
  • otrzymasz gotowe narzędzia – wzory dokumentów ze wskazówkami
  • gotowe instrukcje postępowania, procedury
  • filmy szkoleniowe i webinaria z udziałem ekspertów
  • rozwiniesz swoją wiedzę kliniczną.

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła