• WSZYSTKIE
  • 2022
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018

Jak obsługiwać pacjenta w trudnych sytuacjach

/appFiles/site_143/images/autor/KlkNpQWPI8M0HF7.jpeg

Autor: Dorota Uliasz

Dodano: 6 lipca 2021
Jak obsługiwać pacjenta w trudnych sytuacjach

Często zarządzający oczekują od psychologów czy trenerów, aby przygotowali personel: lekarzy, pielęgniarki oraz pracowników rejestracji na trudne sytuacje, np. rozmowy z roszczeniowym pacjentem. Na co zwrócić uwagę, aby taka sytuacja nie skończyła się skargą do Rzecznika Praw Pacjenta?

Pozostało jeszcze 95% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Stomatologia w praktyce"

Sprawdź ofertę »
Korzyści:
  • prawidłowo wypełnisz dokumentację i sprawnie wdrożysz nowe zmiany prawne
  • otrzymasz gotowe narzędzia – wzory dokumentów ze wskazówkami
  • gotowe instrukcje postępowania, procedury
  • filmy szkoleniowe i webinaria z udziałem ekspertów
  • rozwiniesz swoją wiedzę kliniczną.

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła