• WSZYSTKIE
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Żądanie pacjenta skierowane drogą telefoniczną oraz przesyłanie rachunków e-mailem

/appFiles/site_143/images/autor/NJhxD4tiuakpzFV.jpeg

Autor: Maciej Lipka

Dodano: 29 lipca 2020
Żądanie pacjenta skierowane drogą telefoniczną oraz przesyłanie rachunków e-mailem

Co robić w sytuacji, gdy pacjent niezadowolony z wizyty zadzwoni z prośbą o to, aby usunąć jego dane z systemu. Sprawdź, czy może tego zażądać przez telefon, gdy rozmowa jest nagrywana, czy też należy go poprosić o przesłanie pisemnego wniosku, np. w formie wiadomości e-mail.

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Stomatologia w praktyce"

Sprawdź ofertę »
Korzyści:
  • prawidłowo wypełnisz dokumentację i sprawnie wdrożysz nowe zmiany prawne
  • otrzymasz gotowe narzędzia – wzory dokumentów ze wskazówkami
  • gotowe instrukcje postępowania, procedury
  • filmy szkoleniowe i webinaria z udziałem ekspertów
  • rozwiniesz swoją wiedzę kliniczną.

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła