• WSZYSTKIE
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Żądanie pacjenta skierowane drogą telefoniczną oraz przesyłanie rachunków e-mailem

/appFiles/site_143/images/autor/5wyZrml6ofUBp8q.jpeg

Autor: Maciej Lipka

Dodano: 29 lipca 2020
Żądanie pacjenta skierowane drogą telefoniczną oraz przesyłanie rachunków e-mailem

Co robić w sytuacji, gdy pacjent niezadowolony z wizyty zadzwoni z prośbą o to, aby usunąć jego dane z systemu. Sprawdź, czy może tego zażądać przez telefon, gdy rozmowa jest nagrywana, czy też należy go poprosić o przesłanie pisemnego wniosku, np. w formie wiadomości e-mail.

Pozostało jeszcze 97 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Aktualny numer nie jest dostępny w ramach twojej prenumeraty

Przejdź do Mojej Strefy i sprawdź swoje wydania

Moja strefa »

Chcesz mieć dostęp do tego wydania?

Poznaj ofertę – kliknij w poniższy guzik lub zadzwoń 22 518 29 29

Poznaj ofertę »
wiper-pixel