• WSZYSTKIE
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Jak spełnić obowiązek informacyjny podczas rejestracji pacjenta przez telefon

/appFiles/site_143/images/autor/tEf2veWr9jCnYUI.png

Autor: Wioleta Szczygielska

Dodano: 1 kwietnia 2019

W czasie rejestracji telefonicznej pobieramy od pacjenta m.in. imię, nazwisko, numer PESEL czy datę urodzenia. Wynika to z przepisów oraz jest to konieczne w świetle obowiązków względem Narodowego Funduszu Zdrowia. Dochodzi zatem do przetwarzania danych osobowych pacjenta. Jak w związku z tym wypełnić obowiązek informacyjny wobec pacjenta, o którym mówi RODO. Dowiedz się również, w jaki sposób udokumentować, że faktycznie placówka poinformowała pacjenta o przetwarzaniu jego danych osobowych.

Pozostało jeszcze 86 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Aktualny numer nie jest dostępny w ramach twojej prenumeraty

Przejdź do Mojej Strefy i sprawdź swoje wydania

Moja strefa »

Chcesz mieć dostęp do tego wydania?

Poznaj ofertę – kliknij w poniższy guzik lub zadzwoń 22 518 29 29

Poznaj ofertę »
wiper-pixel