• WSZYSTKIE
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Checklista: Jak opracować i wdrażać procedury obsługi pacjenta w rejestracji

Dodano: 25 października 2019

Procedury obsługi pacjenta coraz częściej pojawiają się w placówkach medycznych. Jednolite zasady postępowania pracowników podczas kontaktu z pacjentem najczęściej dotyczą rejestracji. Buduje to pozytywny wizerunek placówki w oczach pacjentów, a także usprawnia zarządzanie. Procedury obsługi pacjenta podnoszą komfort pracy pracowników rejestracji. Dzięki temu rośnie ich pewność siebie w rozmowach z pacjentami. W konsekwencji postrzegani są jako profesjonaliści.

Pozostało jeszcze 99% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Stomatologia w praktyce"

Sprawdź ofertę »
Korzyści:
  • prawidłowo wypełnisz dokumentację i sprawnie wdrożysz nowe zmiany prawne
  • otrzymasz gotowe narzędzia – wzory dokumentów ze wskazówkami
  • gotowe instrukcje postępowania, procedury
  • filmy szkoleniowe i webinaria z udziałem ekspertów
  • rozwiniesz swoją wiedzę kliniczną.

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła