• WSZYSTKIE
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Wpływaj na pacjentów i rozwijaj ich motywację

Dodano: 25 stycznia 2019

Bez względu na to, czy pacjent w gabinecie stomatologa pojawia się z jednorazową wizytą (np. jedną w ciągu roku), czy przychodzi częściej (w ramach wieloetapowego, dłuższego leczenia), rolą lekarza jest umiejętne przekonanie go do większej dbałości o zdrowie, stan swojego uzębienia i codzienną higienę, nadając rangę problemom zdrowotnym i skutecznie edukując w zakresie zdrowia. W wielu przypadkach trzeba zmienić dotychczasowe nawyki i zachowania pacjenta. A im bardziej są ugruntowane i długotrwałe, tym trudniej o skuteczną i szybką ich zmianę.

Pozostało jeszcze 93% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Stomatologia w praktyce"

Sprawdź ofertę »
Korzyści:
  • prawidłowo wypełnisz dokumentację i sprawnie wdrożysz nowe zmiany prawne
  • otrzymasz gotowe narzędzia – wzory dokumentów ze wskazówkami
  • gotowe instrukcje postępowania, procedury
  • filmy szkoleniowe i webinaria z udziałem ekspertów
  • rozwiniesz swoją wiedzę kliniczną.

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła