• WSZYSTKIE
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Wpływaj na pacjentów i rozwijaj ich motywację

Dodano: 25 stycznia 2019

Bez względu na to, czy pacjent w gabinecie stomatologa pojawia się z jednorazową wizytą (np. jedną w ciągu roku), czy przychodzi częściej (w ramach wieloetapowego, dłuższego leczenia), rolą lekarza jest umiejętne przekonanie go do większej dbałości o zdrowie, stan swojego uzębienia i codzienną higienę, nadając rangę problemom zdrowotnym i skutecznie edukując w zakresie zdrowia. W wielu przypadkach trzeba zmienić dotychczasowe nawyki i zachowania pacjenta. A im bardziej są ugruntowane i długotrwałe, tym trudniej o skuteczną i szybką ich zmianę.

Pozostało jeszcze 93 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Aktualny numer nie jest dostępny w ramach twojej prenumeraty

Przejdź do Mojej Strefy i sprawdź swoje wydania

Moja strefa »

Chcesz mieć dostęp do tego wydania?

Poznaj ofertę – kliknij w poniższy guzik lub zadzwoń 22 518 29 29

Poznaj ofertę »
wiper-pixel