• WSZYSTKIE
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Karta ewidencji czasu pracy – jak ją sporządzić i wypełnić po 1 stycznia 2019 r.

/appFiles/site_143/images/autor/M9K2w5oRnUGxrSm.jpeg

Autor: Katarzyna Wrońska-Zblewska

Dodano: 25 stycznia 2019

Od 1 stycznia 2019 r. karta ewidencji czasu pracy jest częścią obowiązkowej dokumentacji dotyczącej ewidencjonowania czasu pracy. Wzorem dotychczasowych regulacji nowe rozporządzenie w sprawie dokumentacji pracowniczej nie zawiera „urzędowego” wzoru takiej karty. W praktyce więc każdy pracodawca musi samodzielnie opracować ją na swoje potrzeby.

Pozostało jeszcze 88 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Aktualny numer nie jest dostępny w ramach twojej prenumeraty

Przejdź do Mojej Strefy i sprawdź swoje wydania

Moja strefa »

Chcesz mieć dostęp do tego wydania?

Poznaj ofertę – kliknij w poniższy guzik lub zadzwoń 22 518 29 29

Poznaj ofertę »
wiper-pixel