• WSZYSTKIE
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Agresywny pacjent – jak zapanować nad sytuacją w gabinecie

Dodano: 1 października 2018

Przychodzi pacjent do gabinetu, na wejściu wrogie nastawienie... i już wiadomo, że może być tylko gorzej. Nieprzyjemne komentarze, wrzask, krzyk, a nawet obelgi czy wyzwiska. Groźby, szantażowanie, pomawianie. To wcale nie jest rzadkość w usługach stomatologicznych. Jak sobie z tym radzić?

Pozostało jeszcze 96 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Aktualny numer nie jest dostępny w ramach twojej prenumeraty

Przejdź do Mojej Strefy i sprawdź swoje wydania

Moja strefa »

Chcesz mieć dostęp do tego wydania?

Poznaj ofertę – kliknij w poniższy guzik lub zadzwoń 22 518 29 29

Poznaj ofertę »
wiper-pixel