• WSZYSTKIE
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Karta ewidencji czasu pracy – jak ją sporządzić i wypełnić po 1 stycznia 2019 r.

/appFiles/site_143/images/autor/M9K2w5oRnUGxrSm.jpeg

Autor: Katarzyna Wrońska-Zblewska

Dodano: 25 stycznia 2019

Od 1 stycznia 2019 r. karta ewidencji czasu pracy jest częścią obowiązkowej dokumentacji dotyczącej ewidencjonowania czasu pracy. Wzorem dotychczasowych regulacji nowe rozporządzenie w sprawie dokumentacji pracowniczej nie zawiera „urzędowego” wzoru takiej karty. W praktyce więc każdy pracodawca musi samodzielnie opracować ją na swoje potrzeby.

Pozostało jeszcze 88% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Stomatologia w praktyce"

Sprawdź ofertę »
Korzyści:
  • prawidłowo wypełnisz dokumentację i sprawnie wdrożysz nowe zmiany prawne
  • otrzymasz gotowe narzędzia – wzory dokumentów ze wskazówkami
  • gotowe instrukcje postępowania, procedury
  • filmy szkoleniowe i webinaria z udziałem ekspertów
  • rozwiniesz swoją wiedzę kliniczną.

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła