Karta ewidencji czasu pracy – jak ją sporządzić i wypełnić po 1 stycznia 2019 r.

/appFiles/site_143/images/autor/M9K2w5oRnUGxrSm.jpeg

Autor: Katarzyna Wrońska-Zblewska

Dodano: 25 stycznia 2019

Od 1 stycznia 2019 r. karta ewidencji czasu pracy jest częścią obowiązkowej dokumentacji dotyczącej ewidencjonowania czasu pracy. Wzorem dotychczasowych regulacji nowe rozporządzenie w sprawie dokumentacji pracowniczej nie zawiera „urzędowego” wzoru takiej karty. W praktyce więc każdy pracodawca musi samodzielnie opracować ją na swoje potrzeby.

Pozostało jeszcze 87 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Stomatologia w Praktyce"

Sprawdź ofertę »
Zyskujesz:
  • Gotowe procedury postępowania
  • Fachowe rozwiązanie Twojego problemu
  • Alerty prawne na Twój e-mail
  • Gotowe wzory dokumentów

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła