• WSZYSTKIE
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Jak powinna wyglądać dobra komunikacja w gabinecie stomatologicznym

Dodano: 30 listopada 2018

Według Międzynarodowego Związku dla Komunikacji w Służbie Zdrowia (EACH) – organizacji wykorzystującej badania naukowe – bezsporne dowody wskazują, że skuteczna komunikacja jest podstawą wysokiej jakości praktyki klinicznej; bezpieczniejszej i skuteczniejszej opieki medycznej; poprawy wyników leczenia; większej satysfakcji pacjentów; większej skuteczności i mniejszych kosztów usług medycznych. Ale to nie koniec listy korzyści.

Pozostało jeszcze 94% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Stomatologia w praktyce"

Sprawdź ofertę »
Korzyści:
  • prawidłowo wypełnisz dokumentację i sprawnie wdrożysz nowe zmiany prawne
  • otrzymasz gotowe narzędzia – wzory dokumentów ze wskazówkami
  • gotowe instrukcje postępowania, procedury
  • filmy szkoleniowe i webinaria z udziałem ekspertów
  • rozwiniesz swoją wiedzę kliniczną.

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła