Agresywny pacjent – jak zapanować nad sytuacją w gabinecie

Dodano: 1 października 2018

Przychodzi pacjent do gabinetu, na wejściu wrogie nastawienie... i już wiadomo, że może być tylko gorzej. Nieprzyjemne komentarze, wrzask, krzyk, a nawet obelgi czy wyzwiska. Groźby, szantażowanie, pomawianie. To wcale nie jest rzadkość w usługach stomatologicznych. Jak sobie z tym radzić?

Pozostało jeszcze 96 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Fizjoterapia funkcjonalna"

Sprawdź ofertę »
Zyskujesz:
  • Ciekawe rozwiązania przypadków medycznych
  • Niecodzienne zastosowania w terapiach fizjoterapeutycznych
  • Gotowe wzory dokumentów i pomoc eksperta

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła


Słowa kluczowe:
pacjent