Jak podglądać konkurencję i zyskiwać nowych klientów
Nie chodzi o to, aby kopiować, lecz raczej sprytnie podpatrywać i analizować w kontekście własnej strategii. Aby nie wypaść z obiegu, należy być na bieżąco — śledzić nowe usługi i rozwiązania. Szczegółowa analiza danych umożliwia zbadanie preferencji konsumentów i pozwala dostosować ofertę do ich potrzeb we właściwy sposób. »
Kredyt na zakup wyposażenia – jak się zabezpieczyć przed niekorzystną umową z bankiem
Koszty założenia gabinetu stomatologicznego są wysokie. W wielu przypadkach konieczne okaże się skorzystanie z finansowania zewnętrznego. Jedną z form zdobycia takich środków to kredyt bankowy. Zawierając umowę kredytową, trzeba zwrócić uwagę na kilka standardowych elementów, które warto przypomnieć. »
Sprawdź, jak skonstruować umowę zlecenia ze studentką stomatologii jako asystentką
Zawierając umowę zlecenia z asystentką stomatologiczną, trzeba pamiętać, że zarówno treść tej umowy, jak i realizacja jej w praktyce muszą być zgodne z charakterem umowy cywilnoprawnej. W przeciwnym razie umowa taka pomimo nazwania jej „umową zlecenia” może zostać uznana za umowę o pracę. »
Jak należy właściwie rozmawiać z pacjentami o cenach świadczonych usług
Dobrze funkcjonująca sprzedaż usług to podstawa każdej działalności gospodarczej i gabinet stomatologiczny nie odbiega w tym przypadku od normy. Gdy jest słaba, gabinet nie przynosi zysku i jest na najprostszej drodze do bankructwa. Dlatego szczególnie istotne w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa jest odpowiednie zarządzanie cenami poszczególnych usług. Trzeba umiejętnie to robić, kiedy zamierzamy je podwyższyć – niezależnie, czy z chęci zwiększenia marży czy trudnej sytuacji na rynku, choćby spowodowaną obecnie epidemią koronawirusa. »
Jak z korzyścią dla kliniki możesz wykorzystać rekomendacje zadowolonego klienta
Zachęcanie zadowolonych klientów do dzielenia się swoimi doświadczeniami przez Internet, a zwłaszcza za pomocą social mediów, pomaga gabinetowi stworzyć bazę wirtualnych dowodów na jakość jego usług. Pozytywne opinie klientów to potężne narzędzie marketingowe. Wiele marek zaczęło traktować budowanie strategii na ich podstawie bardzo poważnie. Taka taktyka pomaga stworzyć silną i natychmiastową więź z klientami oraz przyciągnąć ich uwagę. »
Leasing jako zewnętrzne źródło finansowania inwestycji w gabinecie stomatologicznym
Leasing w placówkach stomatologicznych to rozwiązanie nowe, jednak często niedoceniane. Podmioty lecznicze w porównaniu do przedsiębiorstw w innych sektorach gospodarki stosunkowo rzadko korzystają z tej formy finansowania inwestycji w swoich przychodniach, szpitalach, angażując za to spore kwoty z kredytów bankowych. Warto zainteresować się leasingiem, ponieważ nie dość, że może być to tańsza dla firmy forma zakupu urządzenia medycznego czy samochodu, to jeszcze funkcjonowanie na rynku dużej liczby firm leasingowych skutkuje poważnymi obniżkami cen zakupu tych urządzeń, jeśli są one nabywane właśnie w drodze leasingu. »
Kiedy lekarz jest zwolniony z tworzenia PPK
Najmniejsze podmioty zatrudniające, będące mikroprzedsiębiorcami, mogą skorzystać z ustawowego zwolnienia z obowiązku stosowania przepisów ustawy o PPK. Jest to jedyna grupa pracodawców, która ma możliwość całkowitego „wyłączenia się” z procesu tworzenia PPK. Sprawdź, jakie musisz spełnić warunki, aby tak się stało. »
- « pierwsza
- «
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- »
- ostatnia »