• WSZYSTKIE
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Jak ustrzec się przed roszczeniowym pacjentem – poznaj skuteczne wskazówki

Dodano: 6 lipca 2018

Niewłaściwe rozpoznanie jednostki chorobowej czy odmowa wydania pacjentowi dokumentacji medycznej mogą przyczynić się do uznania niewłaściwego działania lekarza, a w dalszej konsekwencji do błędu diagnostycznego. Narazi to gabinet na poniesienie odpowiedzialności za naruszenie dóbr osobistych lub praw pacjenta. Jak wobec tego zabezpieczyć przed roszczeniowym pacjentem?

Pozostało jeszcze 90% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Stomatologia w praktyce"

Sprawdź ofertę »
Korzyści:
  • prawidłowo wypełnisz dokumentację i sprawnie wdrożysz nowe zmiany prawne
  • otrzymasz gotowe narzędzia – wzory dokumentów ze wskazówkami
  • gotowe instrukcje postępowania, procedury
  • filmy szkoleniowe i webinaria z udziałem ekspertów
  • rozwiniesz swoją wiedzę kliniczną.

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła