• WSZYSTKIE
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Zaufanie – jak je budować i wzmacniać w pracy lekarza dentysty

/appFiles/site_143/images/autor/GdPCYDAI4Qv3k6z.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 27 kwietnia 2018

Nigdy do końca nie wiemy, dlaczego jedni pacjenci są bardziej lojalni od innych. Czemu ich wizyta okazała się jednorazowa. Nie zawsze będzie to winą lekarza. Czasem problemem jest lekarski grafik, nieprzystający do potrzeb pacjenta, lokalizacja czy cena (lub oczekiwanie, co uzyska się w danej kwocie). W pozostałych przypadkach warto jednak poświęcić nieco uwagi bardzo istotnemu zagadnieniu, jakim jest zaufanie.

Pozostało jeszcze 94% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Stomatologia w praktyce"

Sprawdź ofertę »
Korzyści:
  • prawidłowo wypełnisz dokumentację i sprawnie wdrożysz nowe zmiany prawne
  • otrzymasz gotowe narzędzia – wzory dokumentów ze wskazówkami
  • gotowe instrukcje postępowania, procedury
  • filmy szkoleniowe i webinaria z udziałem ekspertów
  • rozwiniesz swoją wiedzę kliniczną.

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła